فرمانده پلیس راه گیلان:

ترافیک محورهای گیلان نیمه‌سنگین است/ وقوع ۸۳ فقره تصادف رانندگی در گیلان

فرمانده پلیس راه گیلان، ترافیک محورهای ورودی این استان را با آغاز موج دوم سفرهای نوروزی نیمه‌سنگین خواند.

ترافیک محورهای گیلان نیمه‌سنگین است/ وقوع ۸۳ فقره تصادف رانندگی در گیلان

به گزارش ۸دی، مهیار رستگار با اشاره به وضعیت راه‌های گیلان اظهار کرد: با آغاز موج دوم سفرهای نوروزی محورهای ورودی این استان بسیار پرحجم است.

وی افزود: اکنون محور قزوین‌ـرشت و آستارا‌ـ اردبیل ترافیک پرحجم بوده و ترافیک در محورهای بین‌شهری مانند رشت‌ـلنگرود و تالش‌ـ‌آستارا نیز نیمه‌سنگین است.

فرمانده پلیس راه گیلان درباره وقوع تصادفات گفت: در نقاط پرتردد حرکت خودروها با کندی انجام می‌شود اما در نقاط خلوت رانندگان به‌ویژه هنگام شب مقررات را رعایت نمی‌کنند.

وی از وقوع ۸۳ فقره تصادف رانندگی در سال جدید تاکنون در جاده‌های گیلان خبر داد و یادآور شد: در این تصادفات ۹۱ نفر مجروح و ۱۳ نفر کشته شدند.

رستگار رعایت سرعت مطمئنه را مورد تأکید رانندگان قرار داد و یادآور شد: رانندگان از سرعت غیرمجاز خودداری کرده و با رعایت قوانین رانندگی کنند.

وی با اشاره به تغییرات جوی گیلان، خاطرنشان کرد: طبق اعلام هواشناسی بارندگی برای این استان پیش‌بینی شده که موجب لغزندگی سطح جاده‌ها می‌شود و رانندگان باید با احتیاط و دقت بیشتر رانندگی کنند.

به گزارش فارس، مازیار غلامی کارشناس هواشناسی گیلان هوای این استان را از امشب بارانی پیش‌بینی کرد و گفت: مسافران و گردشگران گیلان از قرار گرفتن در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه