اظهارات “شجاع” رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در خصوص تشکیل حلقه فتنه دور استاندار گیلان

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان گیلان گفت: باید از خود این آقایان پرسید که چه نشانی دارند؟ آن فتنه گران چه کسانی هستند؟ فتنه چه هست؟ داستان از چه قرار است؟

اظهارات “شجاع” رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در خصوص تشکیل حلقه فتنه دور استاندار گیلان

عبد الغفار شجاع در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز با ابراز بی اطلاعی از اظهارات برخی از بزرگان سیاسی استان در خصوص تشکیل حلقه فتنه دور استاندار جدید، خاطرنشان کرد: من هیچ خبری ندارم و با توجه به اینکه بیشتر اوقات به تهران سفر می کنم زیاد در اطراف آقای استاندار نیستم تا  ببینم چه خبر است.

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان گیلان همچنین بیان نمود: باید از خود این آقایان پرسید که چه نشانی دارند؟ آن فتنه گران چه کسانی هستند؟ فتنه چه هست؟ داستان از چه قرار است؟

وی با بیان اینکه ارتباطم با استاندار خیلی ضعیف است و دخالتی نمی کنم، اذعان داشت: بنده نمی خواهم زیاد وارد این جریانات شوم و بدانید که اینطور بدبینی ها و صحبت کردن های آقایان، مملکت را به بدبختی انداخته است.

شجاع با تأکید بر اینکه فتنه و فتنه گر هرکدام جایگاه خودش را دارد، تصریح کرد: نمی دانم این حرف های آقایان تفسیر قانون است یا نظر شخصیشان و زیاد دوست ندارم وارد این جریان می شوم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دولت در برخی از انتصابات استان با شما که رئیس ستاد انتخاباتی روحانی بودید مشورتی کرده است، ابراز نمود: نه خیر؛ هیچ نوع ارتباطی با دولت برای انتخاب استاندار یا منطقه آزاد و امثال این نداشته و از تهران نیز با ما مشورتی نکردند.

لازم به ذکر است که اظهارات برخی از بزرگان سیاسی استان که روزهای گذشته مطرح کرده بودند به شرح زیر است:

نظرعلی علیزاده گفت: حلقه جریان فتنه اطراف استاندار گیلان تشکیل شده است و در صورت نیاز اسامی اصحاب فتنه ۸۸ گیلان را افشا می کنیم. (لینک مطلب)

کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس: به استاندار گیلان هشدارمی دهم اجازه ندهید از حماسه سازان هشت دی گیلان انتقام بگیرند. (لینک مطلب)

16694_179

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
منتظران
همه فتنه ها و تصمیم گیرهای استان بعهده اقای [...] و [...] است که داستان دایی خواهرزاده همچنان ادامه دارد خواهر زاده [...] رییس [...] و خواهر زاده [...] معاون اقتصادی و سرمایه گذاری [...] و جفا به مهندس شجاع که برادر علیزاده میتواند گواه دهد که مهندس شجاع فردی اخلاقی و با ایمان و ولایتی است
عبدالله
ارتباط و ان شاالله اتحاد اقای شجاع با جریان هشت دی طلیعه نماینده ای جدید و فهیم برای انزلی باشد.
ابوذر
دوستان اصولگرا و شورای نگهبان باید با مهندس شجاع دوستی کنن که متوجه بشن چقدر مرد بزرگوار محترم و با ایمان است
در حاشیه