اعزام ۵۰ جهادگر بسیجی به کوهستان حویق محروم ترین منطقه گیلان در تالش

مسئول ستاد جهادی شهید اسماعیل سیرت‌نیا از اعزام ۵۰ جهادگر بسیجی به کوهستان حویق تالش خبر داد و گفت: کوهستان حویق از محروم‌ترین مناطق گیلان محسوب می‌شود که پس از گذشت ۳۷ سال از انقلاب هنوز جاده، راه، برق، آب و… ندارد.

اعزام ۵۰ جهادگر بسیجی به کوهستان حویق محروم ترین منطقه گیلان در تالش
به گزارش هشت دی، مسئول ستاد جهادی شهید اسماعیل سیرت‌نیا از اعزام ۵۰ جهادگر بسیجی به کوهستان حویق تالش خبر داد و گفت: کوهستان حویق از محروم‌ترین مناطق گیلان محسوب می‌شود که پس از گذشت ۳۷ سال از انقلاب هنوز جاده، راه، برق، آب و… ندارد.

مهدی حقی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران»، از اعزام ۵۰ جهادگر بسیجی به کوهستان حویق تالش خبر داد.

وی افزود: روستای کوهستان حویق یک‌هزار نفر جمعیت و شش شهید و یک مفقودالاثر دارد و ساخت مدرسه دو کلاسه برای ۴۰ دانش‌آموز، غسالخانه، خانه عالم از جمله برنامه های ستاد جهادی شهید سید اسماعیل سیرت نیا در این روستا است.

مسئول ستاد جهادی شهید اسماعیل سیرت‌نیا، گفت: احداث سرویس‌بهداشتی و بازسازی مسجد در حال تخریب روستای مذکور نیز از جمله برنامه های این تیم جهادی است.

حقی با اشاره به قابلیت‌های روستای محروم کوهستان حویق در رونق اقتصادی منطقه، گفت: در این راستا کارگروه اقتصاد مقاومتی شکل گرفته است و قالی‌بافی و گلیم‌بافی در روستا ایجاد شد اما برای تأمین مربی و وام‌های خوداشتغالی باید تمهیداتی اندیشیده شود.

وی تشکیل کارگروه آموزشی و فرهنگی را از دیگر برنامه‌های ستاد جهادی شهید سیرت‌نیا دانست و گفت: کوهستان حویق جزء محروم‌ترین مناطق گیلان محسوب می‌شود که پس از ۳۷ سال از انقلاب هنوز جاده، راه، برق، آب و… ندارد.

مراسم اعزام این جهادگران بسیجی در گلزار شهدای رشت با برگزاری مراسم زیارت عاشورا و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مهدوی و تجدید میثاق با شهید سیرت نیا (شهید مدافع حرم) برگزار شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه