رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

ویژه‌ برنامه روز «جمهوری اسلامی» در مزار میرزا کوچک جنگلی برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از اجرای ویژه‌برنامه روز «جمهوری اسلامی» در مزار میرزا کوچک جنگلی در غروب ۱۱ فروردین‌ماه خبر داد.

ویژه‌ برنامه روز «جمهوری اسلامی» در مزار میرزا کوچک جنگلی برگزار می شود

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه دوازدهم فروردین ماه سرآغاز حماسه بزرگ ملی مردم ولایتمدار ایران اسلامی است اظهار کرد: حضور ۹۸.۲ درصدی مردم در برقراری نظام مقدس جمهوری اسلامی، بنیانگذار حرکتی بالنده و توانمند بود و چشمان جهانیان را خیره کرد.

وی ادامه داد: دو ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران با حضور در پای صندوق‌های رأی بر وجاهت جمهوری اسلامی مهر تأیید زدند و این رأی قاطع به نظام جمهوری اسلامی پایه‌های نظام در عرصه روابط بین‌الملل به‌ویژه در منطقه را مستحکم کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، رأی به جمهوری اسلامی در ۱۲ فروردین ماه سال ۵۸ را نفی دیگر روش‌های حکومتی عنوان کرد و افزود: دوازدهم فروردین ماه نشان داد که اسلام می‌تواند حکومت تشکیل دهد و به بهترین نحو پاسخگوی نیازهای بشر امروزی در تمام عرصه‌ها است.

اشجری با بیان اینکه انتخابات ۱۱ فروردین ماه سال ۵۸ پایانی بر تمام یاوه‌گویی‌ها و بحث‌های انحرافی و گمراه‌کننده بود، تصریح کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی در پیامی به مردم فرمودند؛ «من از عموم ملت ایران تشکر می‌کنم که در این رفراندوم شرکت کردند و رأی قاطع خودشان را به جمهوری اسلامی دادند».

وی از اجرای ویژه‌برنامه‌های روز «جمهوری اسلامی» در نقاط مختلف گیلان خبر داد و بیان کرد: ‌برنامه‌های مربوط به ولادت حضرت زهرا (س) و دوازدهم فروردین ماه با توجه به حضور مسافران و گردشگران در تمام بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به برگزاری مراسم ویژه روز «جمهوری اسلامی» همزمان با میلاد حضرت فاطمه (س) در بقعه سلیمان‌داراب در غروب روز چهارشنبه ۱۱ فروردین ماه اشاره کرد و گفت: تبلیغات محیطی با موضوع ۱۲ فروردین ماه روز «جمهوری اسلامی ایران» در بقاع متبرکه گیلان انجام می‌شود.

اشجری با اشاره به برگزاری مراسم ویژه بانوان در بقعه متبرکه خواهر امام رضا (ع) در رشت، خاطرنشان کرد: از بانوان شاخص و ایثارگر گیلان در مراسم مذکور تجلیل می‌شود.

وی بر فعال کردن پایگاه‌های مجازی تشکل‌های دانش‌آموزی با موضوع دوازدهم فروردین ماه تأکید کرد و یادآور شد: بهره‌گیری از ظرفیت مهمانسراها برای تبیین روز جمهوری اسلامی با توزیع ویژه‌نامه حائز اهمیت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه ایستگاه صلواتی در مراسم استانی دوازدهم فروردین ماه دایر می‌شود، اظهار کرد: هماهنگی برای حضور بازاریان در مراسم روز «جمهوری اسلامی» و تبلیغات محیطی در بازار و مراکز بازرگانی انجام شده است.

اشجری خواستار تجلیل از مادران و همسران شهدای مدافع حرم با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شد و افزود: برگزاری مراسم ویژه با موضوع نقش بانوان در پیروزی و تداوم جمهوری اسلامی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در گیلان است.

وی با اشاره به برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا (س) و روز جمهوری اسلامی ایران در مساجد برگزیده گیلان، بیان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت فرهنگی کاروان راهیان نور با توجه ویژه به روز دوازدهم فروردین ماه از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در استان است.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه