انفجاز گاز شهری رشت ۲ مصدوم بر جای گذاشت/۲۱ باب خانه تخریب شد + تصاویر

انفجار گاز شهری در بلوار شهدای گمنام رشت موجب مصدومیت دو نفر و تخریب ۲۱ باب منزل مسکونی شد.

انفجاز گاز شهری رشت ۲ مصدوم بر جای گذاشت/۲۱ باب خانه تخریب شد + تصاویر

به گزارش ۸دی، سرپرست حوزه معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر بعد از ظهر امروز در جریان اطفای حریق ناشی از انفجار گاز شهری در بلوار شهدای گمنام این شهر اظهار کرد: سه گروه امداد و نجات برای اطفای آتش تقسیم‌ شدند.

شهرام مومنی با بیان اینکه در کمتر از سه دقیقه تمام تیم‌های اعزامی به محل حادثه رسیدند، تصریح کرد: انفجار مهیب گاز شهری موجب تخریب آپارتمان‌های همجوار شده است.

وی از مصدومیت یک زن حدود ۳۷ ساله و یک کودک ۸ ساله در اثر حادثه مذکور خبر داد و گفت: مصدومان حادثه از شهروندان بودند که به دلیل موج انفجار و پرتاب شیشه دچار مصدومیت شدند.

این مسئول، سوختگی شهروندان مذکور را پنج تا ۱۵ درصد عنوان کرد و یادآور شد: این افراد توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی، نبود درپوش شیر گاز و باز شدن اهرم گاز شهری را موجب تجمع بیش از حد گاز و انفجار مهیب دانست و خاطرنشان کرد: تاکنون بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان خسارت ناشی از این انفجار برآورد شده است.

مومنی با اشاره به اینکه خسارت دقیق‌تر در دست بررسی است، یادآور شد: موج انفجار موجب آسیب‌دیدگی و شکستگی در، پنجره و شیشه ۱۰ واحد آپارتمان مسکونی، سه باب منزل مسکونی ویلایی و دو خودروی سواری و تخریب دیوارها، سقف و هشت باب آپارتمان مسکونی دیگر شده است.

وی دقت به ایمنی وسایل برقی و گازی را امری مهم و اساسی دانست و یادآور شد: هر گونه سهل‌انگاری در استفاده، حفظ و نگه‌داری از وسایل برقی و گازی می‌تواند خسارت جبران‌ناپذیری را به دنبال داشته باشد./فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه