روزنامه اسرائیل نشنال نیوز نوشت:

فرمان حمله سراسری داعش به اروپا صادر شد!

یگ روزنامه صهیونیست نوشت: حملات در نقاط مختلف اروپا شبیه حملات پاریس و بروکسل خواهد بود و هدف از آن وارد کردن بیشترین آسیب و ایجاد بیشترین هرج و مرج در قاره اروپاست.

فرمان حمله سراسری داعش به اروپا صادر شد!

به گزارش ۸دی، روزنامه اسرائیل نشنال نیوز نوشت: داعش دست کم چهارصد تروریست را برای حمله به اروپا تعلیم داده است. این حملات شبیه حملات پاریس و بروکسل خواهد بود و هدف از آن وارد کردن بیشترین آسیب و ایجاد بیشترین هرج و مرج در قاره اروپاست.

طبق اطلاعاتی که خبرگزاری آسیوشیتدپرس به آن دست یافته است، این تروریست ها در سوریه ، عراق، لیبی و جمهوری های شوروی سابق آموزش می بینند و بعد از تکمیل دوره آموزشی نیمه خودمختار عمل می کنند و بعد از نفوذ به اروپا حملات خود را طراحی خواهند کرد.

بسیاری از این تروریست ها از میان پنج هزار اروپایی انتخاب شده اند که برای پیوستن به صفوف جهادی ها  به سوریه سفر کرده اند.

یک مقام امنیتی می گوید این بار خطر خیلی جدی تر است زیرا در گذشته ، داعش تروریست های خود را فقط چند هفته آموزش می داد اما حالا دوره های آموزشی طولانی تر شده و واحد های ویژه تاسیس شده است. به نظر می رسد هدف کشتن بیشتر نیست بلکه حمله بیشتر است به طوری که دشمن مجبور شود پول و نیروی انسانی بیشتر هزینه کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه