وعده نوبخت که بابد عمل شود:

راه‌آهن قزوین‌ ـ رشت دهه فجر سال ۹۵ افتتاح می‌شود

معاون رئیس جمهور گفت: راه‌آهن قزوین‌ ـ رشت تا دهه فجر سال ۹۵ افتتاح و فعالیت‌های اجرای راه‌آهن رشت‌ ـ بندر انزلی و رشت‌ ـ‌ آستارا آغاز می‌شود.

راه‌آهن قزوین‌ ـ رشت دهه فجر سال ۹۵ افتتاح می‌شود

به گزارش ۸دی، محمدباقر نوبخت دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسیر قزوین‌ ـ‌ رشت در محور منجیل از کوه البرز یکی از بخش‌های پرتردد به شمال ایران است.

وی به ۱۱ کیلومتر باقی‌مانده از ۱۳۸ کیلومتر آزادراه رشت‌ ـ‌ قزوین اشاره کرد و افزود: ۱.۵ کیلومتر حفاری برای احداث تونل در سه کیلومتر آزادراه مذکور انجام شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با بیان اینکه دو دهنه ۴۰ و ۳۰ متری و یک‌هزار و ۵۰۰ متر تونل برای سه کیلومتر باقی مانده آزادراه رشت‌ـ‌قزوین انجام شده است، تصریح کرد: امروز این مسیر با همکاری دست‌اندرکاران پروژه محقق شده و زیر بار ترافیک رفته است.

وی اجرای باقی‌مانده آزادراه رشت‌ ـ‌ قزوین را نمادی از همکاری و مشارکت بین دولت و بخش غیردولتی خواند و گفت: دو اقدام در مسیر رشت‌ ـ‌ قزوین در حال انجام است.

نوبخت از افتتاح راه‌آهن قزوین‌ ـ رشت در دهه فجر سال ۹۵ خبر داد و خاطر نشان کرد: امسال راه‌آهن رشت‌ ـ‌ انزلی و رشت‌ ـ آستارا اجرایی می‌شود.

معاون رئیس جمهور اتمام پروژه راه‌آهن رشت‌ ـ‌ قزوین را از مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان دانست و یادآور شد: اتمام پروژه آزادراه رشت‌ ـ قزوین از دیگر مصوبات سفر مذکور است.

به گزارش فارس، امروز با حضور محمدباقر نوبخت یک لاین از ۳.۶ کیلومتر باقی‌مانده آزادراه قزوین ـ رشت زیر بار ترافیک رفت.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه