تخم مرغ دزد شتر دزد می شود؛

آرش سیگارچی کیست؟/سیر تکامل مجری گیلانی VOA از قالپاق دزدی تا وطن فروشی

آرش سیگارچی که اکنون در صدای آمریکا مشغول به فعالیت است در سال ۱۳۷۵ مرتکب ۲ فقره سرقت (سرقت اسباب و اثاثیه و طلاهای منزل فردی به نام محمد جواد ثنایی و سرقت قالپاق های اتومبیل فردی به نام محمد نقی مهرورز) شده است.

آرش سیگارچی کیست؟/سیر تکامل مجری گیلانی VOA از قالپاق دزدی تا وطن فروشی

به گزارش سرویس فرهنگی ۸دی، آرش سیگارچی که اکنون در صدای آمریکا مشغول به فعالیت است در سال ۱۳۷۵ مرتکب ۲ فقره سرقت (سرقت اسباب و اثاثیه و طلاهای منزل فردی به نام محمد جواد ثنایی و سرقت قالپاق های اتومبیل فردی به نام محمد نقی مهرورز) شده است.

وی همچنین پیش از این سابقه ارتباط نامشروع با یکی از اهالی منطقه گلسار رشت را داشته که در ارتباط با این جرائم توسط نیروهای انتظامی استان گیلان بازداشت می شود.
6d1wl6a

سرگذشت او بی شباهت به برخی اعضای افراطی طیف غیر قانونی علامه دفتر تحکیم وحدت نیست، وی پس از  انتشار مطالب وهن آلود به مقدسات در وبلاگ شخصیش و همچنین مصاحبه با رادیوها و شبکه های بیگانه -که بمب افکنان دشمنان ملت در جنگ نرم هستند- و البته ایراد سخنان و اتهامات ناروا به سران کشور در دادگاه انقلاب استان گیلان به چهارده سال حبس محکوم شد.

سیگارچی پس از تجدید نظر حکم صادره اش به ۳ سال تقلیل پیدا کرد هر چند پر واضح بود که با توجه عفوهایی که معمولاً شامل زندانیان سیاسی می شود دوران حبس وی از یکسال تجاوز نخواهد کرد اما ابتلای وی به سرطان بدخیم زبان باعث شد پس از استفاده از سه ماه مرخصی درمانی با نظر مساعد وزارت اطلاعات و دادسرای انقلاب استان گیلان به خاطر وضعیت درمانیش مورد عفو قرار گیرد.

وی پس آزادی و گذارندن دوران نقاهت سفری به دور ایران داشت و پیش بینی می شد پس از آن  دوباره به روزنامه نگاری برگردد اما چنین نشد و وی در سال ۸۶ پس از سفر به آمریکا جذب رادیو صدای آمریکا شد تا به پتکی (هر چند زنگ زده) برای ضربه زدن به منافع ملت ایران توسط بیگانگان تبدیل شود.

وی که اکنون از محل فروش وطنش ارتزاق می کند در بخش های خبری Voice of America با ارایه تحلیل های ساختگی و خلاف واقع حیثیت هم وطنان خود را به بازی گرفته و لبخند دهشتناک بد خواهان ایران را هدف والای خود قرار داده است.

در زیر برخی عکسهای او را که در وبسایت شخصی اش منتشر کرده  می بینید:

aqnxbvyy

 

 

 

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ارمان
به به . میبینم که یکی از مسولین گیلانی با توجه زیاد مشغول گوش کردن حرفهای ارش جونه. واقعا چه کسایی رفتن و شهید شدن تا نظام بمونه و الان چه کسایی مدیر شدن واقعا؟؟؟؟؟؟
ناشناس در پاسخ به ارمان
ارمان جان سلام شمافکرمیکنید این مسئول گیلانی سالمه بروببین باخانم ....درگفتاگفت چه دل میده وقلوه می گیره
فدایی در پاسخ به
سلام مدیر گفتاگفت جدیدا یه گروه زده به اسم حامیان دانشگاهی لیست امید. جالبه مدیریت گروه رو به کسی داده که روابط خارج از عرف با زنان شهر خودش داره. این خانم مدیرگروه کلا مشکوکه و همه جا حاشیه اخلاقی داره. از دانشگاه گیلان بگیر تا گروههای تلگرامی و ... . خداروشکر هیئت اجرایی این فاحشه ها رو همون اول انتخابات حذف کرد تا مجلس به فساد نرسه
الف در پاسخ به ارمان
چون دارن گوش مى دن معناى خاصى داره؟ خجالت بكش بابا
علی
اطلاعات بی شمار ناقص درباره ایشان گذاشتید،اهل کجا بوده؟کجا و با چه فرهنگی بزرگ شده؟ نقش مسولان فرهنگی و مذهبی در پدید آمدن چنین افرادی را هم اگه جرئت دارید و اجازه میدهند بیان کنید(عمرا) چه اتفاقی یرای شهری مثل صومعه_سرا افتاده که افراد و خبراش در رسانه های معاند تاثیر گذار زیاد هست...
محمد زنگویی
با سلام اینجانب محمد زنگویی دانشجوی لیسانس رشته اب خیز داری کشاورزی هستم می خواستم از اقای ارش سیگارچی مجری بخش امریکا تقدیر و تشکر نمایم اگر اخبار واطلاعات جدید از ایشان دارید به شماره موبایل من اطلاع دهید ۰۹۰۱۰۲۴۲۱۸
Mersede
یک مشت احمق آشغال دروغگوی عوضی ، بیشرف اسلامزده ی مفت خور جمهوری جهل و جور
مصیبم...با افتخار یک ایرانی برادرِ شهید
کی دیگه این مزخرفا رو باور میکنه ؟؟؟ باوا بیا دزدیا مسئولا رو بگووووو
در حاشیه