نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی:

آماده همکاری با افتخاری هستم/ حضور حداکثری مردم، انقلابی بودنشان را به اثبات رساند

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: به آقای افتخاری تبریک عرض نموده و آمادگی خودم جهت همکاری و انتقال تجربه چند دوره نمایندگی جهت توسعه و عمران حوزه انتخابیه ام را اعلام می نمایمو

آماده همکاری با افتخاری هستم/ حضور حداکثری مردم، انقلابی بودنشان را به اثبات رساند

به گزارش ۸دی، ناصر عاشوری نماینده کنونی حوزه انتخابیه فومن و شفت پس از تایید صلاحیت انتخابات این حوزه انتخابیه بیانیه صادر کرد، در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی
با درود و سلام به روح پاک شهدا و امام عزیز و آرزو سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری و مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی به ویژه شهرستان های فومن و شفت که در روز ۷ اسفند ۹۴ بار دیگر با حضور حماسی خود، شکوه و عظمت آفریدند و دشمنان ایران اسلامی را مایوس نمودند.

مردم سروقامت حوزه انتخابیه ام،انقلابی بودنشان را با حضور حداکثری به اثبات رساندند و نشان دادند که انقلابی هستند و خواهند ماند و این حضور سبز بی نظیر، امید دشمنان نظام اسلامی را نا امید کرد.

شما مردم عزیز لایق بهترین قدردانی و درودها هستید که در هر شرایطی از کیان انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت می نمایید.

جا دارد از شما مردم عزیز حوزه انتخابیه ام که در سه دوره نمایندگی، ردای خدمت گذاری به ملت را برتنم نموده و با آرا بالا بدرقه ام کرده اید، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

در دوره دهم انتخابات مجلس نیز که مردم فومن و شفت حجت السلام والمسلمین محمد مهدی افتخاری را با اختلاف ۵۶ رای با اینجانب انتخاب نموده اند به ایشان تبریک عرض نموده و آمادگی خودم جهت همکاری و انتقال تجربه چند دوره نمایندگی جهت توسعه و عمران حوزه انتخابیه ام را اعلام می نمایم.

در پایان از برگزار کنندگان انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، به ویژه اعضا محترم شورای نگهبان صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم و برای مردم عزیز به ویژه جوانان غیور،سعادت و خوشبختی را از خداوند بزرگ مسئلت می نمایم.

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

ناصر عاشوری

نماینده مردم شریف فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی و کاندیدا دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: کاسپین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه