فرمانده سپاه قدس گیلان خبر داد

امیدواریم در سال ۹۵ بتوانیم راه و آرمان شهدا را پر رنگ‌تر در جامعه پیگیری کنیم

فرمانده سپاه قدس گیلان از اجرای طرح طلایه‌داران نور در راستای دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در نوروز سال ۹۵ در این استان خبر داد.

امیدواریم در سال ۹۵ بتوانیم راه و آرمان شهدا را پر رنگ‌تر در جامعه پیگیری کنیم

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان با تبریک فرا رسیدن سال جدید، اظهار کرد: امیدواریم در سال ۹۵ بتوانیم راه و آرمان شهدا را پر رنگ‌تر در جامعه پیگیری کنیم.

وی بر برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان در اردیبهشت ماه سال ۹۵ تأکید کرد و افزود: مقدمات برگزاری کنگره مذکور در استان فراهم شده است.

عبدالله‌پور با بیان اینکه برای هر کدام از شهرستان‌ها یک برنامه ویژه تدارک دیده شده است، تصریح کرد: ویژه برنامه‌ها مناسب به قابلیت‌های شهرستانی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان از برگزاری چهار اجلاسیه نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان خبر داد و خاطرنشان کرد: پشتیبانی شهرستان‌ها در حمل و نقل و پشتیبانی مهمانان حائز اهمیت است.

وی به اجرای طرح طلایه‌داران نور در راستای دیدار با خانواده معظم شهدا در نوروز سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: استفاده از ابتکار و ابداع‌های شهرستانی در برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان مهم است.

عبدالله‌پور برنامه نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان در شهر رشت را ویژه خواند و یادآور شد: نوروز سال ۹۵ در ورودی شهرهای رودبار، آستارا و رودسر تمهیداتی برای مسافران ورودی به استان در راستای برگزاری کنگره مذکور اندیشیده شده است.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه