سردار عبدالله پوردر یادواره ۳۳ شهید زن استان گیلان:

اگر زنان نبودند انقلاب به این سرعت به پیروزی نمی رسید

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: درگیلان ۱۲ مادر شهید داریم که فقط همان یک فرزند را داشتند وبیش از۱۳۰ مادر شهید داریم که فقط یک فرزند پسر داشتند و آن را تقدیم اسلام کردند.

اگر زنان نبودند انقلاب به این سرعت به پیروزی نمی رسید

به گزارش ۸دی به نقل از پرنیان گیل، سردارمحمد عبدالله پوردر یادواره ۳۳ شهید زن استان گیلان با بیان اینکه نقش زنان درانقلاب اسلامی بی نظیر است، اظهارکرد: اگر زنان نبودند انقلاب به این سرعت به پیروزی نمی رسید.

وی با تاکید براینکه در دوران دفاع مقدس زنان نقش بی بدیل و بی نظیر ایفا کردند، عنوان کرد: صبری که زنان ما نشان دادند، در بین زنان کشورهای دنیا در زمان جنگ، بی نظیر بود.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: درگیلان ۱۲ مادر شهید داریم که فقط همان یک فرزند را داشتند وبیش از۱۳۰ مادر شهید داریم که فقط یک فرزند پسر داشتند و آن را تقدیم اسلام کردند.

سردارعبدالله پوربا اشاره به اینکه دشمن فهمیده اگر زنان را به فساد بکشاند ویا بنیان خانواده را سست کند، ازبین بردن این انقلاب بسیار راحت است گفت: شما زنان باید بازهم به داد جامعه و خانواده برسید و به بیان بهتر مردان را هدایت کنید.

وی با اشاره به فداکاریهای همسران شهدای مدافع حرم تصریح کرد: شهدای مدافع حرم، بیش از۲ هزار کیلومتر ازکشور فاصله گرفتند، ازاین شهدا، ۱۴ فرزند که ۱۰ دختر هستند به یادگارمانده است و فداکاریِ همسران این شهدا ستودنی وشنیدنی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن درصدد است که راه شهادت را کمرنگ کند، خاطرنشان کرد: سال ۹۵ برای گیلانی ها سال شهداست وامیدواریم دربرنامه های کنگره شهدا حضور پررنگ مردم را شاهد باشیم.

همسرشهید میراحمدی نیز دراین مراسم با اشاره به اینکه پیامبر(ص) فرمودند «من اجر رسالتم را جز مودت و محبت اهل بیت نمی خواهم»، افزود: بسیاری ازعلمای سنی وشیعه شهادت داده اند که پنج تن آل عبا، همان اهل بیت پیامبر هستند.

شریعتی با بیان اینکه خیلی ها پیامبر و امام حسین را دوست داشتند اما آنها را تنها گذاشتند، گفت: مودت به معنای محبت همراه با معرفت واطاعت است.

وی با تاکید براینکه مودت موجب وصل مردم با امامت و نبوت است، ابرازکرد: اولین مدافع حریم ولایت حضرت زهرا هستند وحضرت زهرا(س) کسی است که برای به دنیا آمدن ایشان، چهار زن بهشتی به کمک حضرت خدیجه آمدند.

پرنیان گیل شهدای زن پرنیان گیل شهدای زن پرنیان گیل شهدای زن پرنیان گیل شهدای زن پرنیان گیل شهدای زن پرنیان گیل شهدای زن

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه