شایعاتی که گاه رنگ واقعیت می گیرند

اعتراض طلاب گیلانی درباره فردی که به تازگی ملبس به لباس روحانیت است+ جزییات

شنیده ها حاکی بر آن است که جمعی از طلاب گیلانی مقیم قم متن اعتراضی را تنظیم کرده اند مبنی بر آن که یکی از افرادی که به تازگی ملبس به لباس روحانی شده است، نباید لباس روحانیت بر تن کند.

اعتراض طلاب گیلانی درباره فردی که به تازگی ملبس به لباس روحانیت است+ جزییات

به گزارش ۸دی، این روزها بازار اخبار و شایعات داغ است، برخی از این خبرها شایعه هستند و برخی هم پا را از شایعه فراتر نهاده و تبدیل به حقیقت شده اند. در این میان مدتی است که خبری توجه بعضی از اصحاب رسانه گیلان را به خود مشغول کرده است.

شنیده ها حاکی بر آن است که جمعی از طلاب گیلانی مقیم قم متن اعتراضی را تنظیم کرده اند مبنی بر آن که یکی از افرادی که به تازگی ملبس به لباس روحانی شده است، نباید لباس روحانیت بر تن کند، چرا که مجوزی از معاونت تهذیب حوزه های علمیه قم مبنی بر ملبس شدن وی صادر نشده است.

از طرفی دیگر باز هم شنیده ها این خبر را به ما میدهند که یکی از مسئولین که در ماه گذشته به گیلان سفر کرده بود، به برخی از اطرافیان و مسئولین استانی اعتراضش پیرامون این موضوع را منتقل کرده است.

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که چندی پیش نامه ای از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور در همین زمینه صادر شده است.

روند این شنیده ها و شایعات و حجم آن در روزهای اخیر زیاد شده و به نظر می رسد که در روزهای آتی خبرهای بیشتری در این زمینه به گوش خواهد رسید.

منبع: گیلان خبر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ابوذر
فرد مذکور در تهران از حامیان قدرتمندی برخورداره که سفت و سخت هواش دارن. تا زمانی که اونا هواشو دارن از دست کسی کاری برنمیاد. خب دنیاست ، همینه دیگه. حالا اگه هوا عوض بشه و پشت به زین بشه، این آدم می زاره و فرار می کنه به خارج.پولشو هم مدتیه که پس انداز کرده به اندازه کافی.
علی
غالب طلبه ها و شاید غالب مسئولین روحانی هم مجوز تلبس معاونت تهذیب را ندارند، اگر طلبگی خونده و قانونا حکم خلا لباس نداره مانع خاصی نیست برای تلبس.
علی در پاسخ به علی
بله خیلی ها مخصوصا طلاب قدیمی مجوز تهذیب رو ندارند چون اون زمان چنین حرفی مطرح نبود ولی حداقل طلبه بوده و درس خوانده اند و میتوانند حداقل یه منبر بدون غلط می تونند بروند
خسرو در پاسخ به علی
تا اون جایی که من با یک سری دوستای طلبه سروکار دارم اونا میگن یه جای دیگه ای هست به نام معاونت آمار و بررسی و گویا رسیدگی به این جور داستان ها مربوط به اونجا میشه نه معاونت تهذیب حالا نمی دونم درسته یا نه؟ پس باید اونا اقدام کنن نه هر کس بیاد برا خودش حرفی بزنه و شاید هم اون حرف حرف حقی نباشه و حق یه آدم مسلمون ضایع بشه که این خودشه گناه بزرگیه.
خالص طلب
اینجور خبرها تون بوداره .اونقدر جناحی عمل کردید که من فکر میکنم اگه طلبه مذکور مهر و لنگه کفش پرتاب میکرد سایتتون بهش گیر نمیداد که هیچ بلکه علاوه بر ملبس شدن به لباس روحانیت یک جای مهم هم در تیول ایشان قرار میگرفت . شک نکن!
در حاشیه