یادداشت/

نماینده مجلس، علمدار پیگیری مشکلات منطقه است

به‌ یقین مطالبه گری مداوم و مستمر مردم در تحقق وعده‌های نمایندگان محترم و منتخب مجلس شورای اسلامی در طول دوران تصدی مسئولیت از بایسته‌های رفع مشکلات و آبادانی استان است.

نماینده مجلس، علمدار پیگیری مشکلات منطقه است

به گزارش ۸دی، علیرضا اصغرنژاد در یادداشتی نوشت:

ضمن تبریک به مناسبت حضور حماسی مردم در عید انتخابات، از هم‌وطنان عزیزمان به خاطر درک شرایط حساس منطقه و حضور پرشورشان صمیمانه سپاسگزارم.

و این حضور ارزنده، شایسته تقدیر و قدردانی مسئولان کشور با خدمت روزافزون به آحاد ملت است.

به‌یقین مطالبه گری مداوم و مستمر مردم در تحقق وعده‌های نمایندگان محترم و منتخب مجلس شورای اسلامی در طول دوران تصدی مسئولیت از بایسته‌های رفع مشکلات و آبادانی استان است.

امّا سؤال تأمل‌برانگیز این است که باگذشت ۸ سال از عُمر اردوهای جهادی دانشجویی در استان گیلان، میزان آشنایی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با این اردوها چه مقدار است؟

متأسفانه در دوره‌های پیشین نمایندگانی داشتیم که نه‌تنها با فضای اردوهای جهادی علی‌رغم تأکیدات مقام معظم رهبری آشنا نبودند بلکه در مواردی شاهد گله‌مندی دانشجویان عزیز از کم‌لطفی و عدم‌حمایت آنان بودیم.

به نظر حقیر، یک نماینده مجلس علاوه بر امر قانون‌گذاری، علمدار پیگیری مشکلات یک منطقه است و اگر دغدغه رفع محرومیت را داشته باشد از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها استفاده می‌کند. چه فرصتی پویاتر از اردوهای جهادی و استفاده از ظرفیت و توان دانشجویان بسیجی و انقلابی؟

یک نماینده خوب با برقراری ارتباط و بسیج مسئولان شهرستانی و استانی می‌تواند گام‌های مؤثری در جهت محرومیت‌زدایی و آبادانی مناطق بردارد. او می‌تواند از استاندار تا بخشدار را پای‌کار آورده و مسبّب رفع مشکلات و معضلات افراد دردکشیده باشد، البته این امر مستلزم انتخاب یک نماینده دردکشیده است!

امیدوارم نمایندگان جدید مجلس شورای اسلامی با در نظر داشتن حمایت پُرشور مردم، لحظه‌ای از خدمت و پیگیری روزافزون مطالبات آنان به‌ویژه قشر محروم و مستضعف جامعه غافل نمانند./ ان شاء الله تعالی

علیرضا اصغرنژاد
فعال عرصه اردوهای جهادی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه