همزمان با روز شهادت بی بی دو عالم:

اعزام بانوان مددجوی سیاهکلی به پابوس امام رضا (ع)

تعداد ۱۶ نفر از زنان مددجوی سرپرست خانوار و دختران بازمانده از تحصیل مورد حمایت کمیته امداد سیاهکل،جهت زیارت مرقد منور حضرت علی بن موسی الرضا المرتضی (ع) اعزام شدند.

اعزام بانوان مددجوی سیاهکلی به پابوس امام رضا (ع)

به گزارش ۸دی، به نقل از پرنیان گیل تعداد ۱۶ نفر از زنان مددجوی سرپرست خانوار و دختران بازمانده از تحصیل مورد حمایت کمیته امداد شهرستان سیاهکل، با هزینه کرد ۲۸۰۰۰۰۰ ریال جهت زیارت مرقد منور حضرت علی بن موسی الرضا المرتضی (ع) اعزام شدند.
محمد شهبازی قائم مقام و معاون حمایت و توانمندسازی کمیته امداد شهرستان در حاشیه ی مراسم بدرقه ی این زائرین امام رضا(ع) گفت: این زیارت دسته جمعی، درآستانه ی سالروز شهادت حضرت فاطمه ی زهرا (س) صورت گرفت و عزیزان مسافر ما از امروز بیست و دوم تا بیست وهشتم اسفند به همراهی مربیان دانا، دلسوز و مجرب و با مراقبت های ویژه، میهمان آن امام رئوف (ع) هستند.
وی اضافه نمود:جمعی از مردم خداجوی سیاهکل برای این زیارت جمعی ما را یاری نموده اند تا مردم خوب شهرمان، دسته گلی “حضرت زهرا (س) پسند” را جهت عرض تسلیت به دامان عزادار امام رضا (ع) تقدیم نمایند.
شهبازی ادامه داد: همین امروز، یکی از مددجویان عزیز ما که از سلاله ی سادات هم بود و بابت اینکه در آرزوی زیارت سرزمین خورشید و زیارت مضجع نورانی آن امام همام در تاب و تب است شرمنده ی ایشان هستیم، امروز با اشک و  ناله به ما می گفتند : مشکل فراوان تغذیه داریم، مقروض هستیم، خجالت زده ی فرزندان مان هستیم و … همگی یک طرف … آخر کی نوبت من برای زیارت جد غریبم می شود؟شاید هنوز یک گوشه نشسته و این منظره و مناظره را می نگرد و اشک می ریزد …
وی گفت : من به عنوان یک شهروند و یک امدادگر که عمری است دردهای مردم را می بینم از خیّران عزیز درخواست دارم، دست آرزومندان را بگیرند و در دست پنجره های امن ضریح مقدس آقایمان بگذارند… یقین بدانند هنگام این نیّت خدایی، دست هایی آسمانی دست ایشان را خواهد گرفت …
شهر ما نزدیک به ده هزار مددجو دارد و پاسخ گویی به بخشی از نیازهای به حق این عزیزان هم، بدون همت و یاری خداباوران بزرگوار ممکن نخواهد بود.
شهبازی اظهار کرد : چشم به راه شما هستیم؛ روبه روی مزار نورانی فرزندان حضرت موسی بن جعفر(ع)، بقعه ی مبارکه ی برفجان، کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیاهکل.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه