مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

خطر نفوذ دشمن، در تیررس چشمان تیزبین ناخدای کشتی انقلاب اسلامی

حجت الاسلام معتمد گفت: در شرایط و موقعیت حساس کنونی کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی، روشنفکران بیمار و غرب زده، خطرناک ترین طیف جریان سیاسی و فکری موجود در درون انقلاب هستند.

خطر نفوذ دشمن، در تیررس چشمان تیزبین ناخدای کشتی انقلاب اسلامی

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام و المسلمین عزت الله معتمد در همایش هادیان سیاسی پاسدار و بسیجی سپاه ناحیه رشت اظهار کرد: مدتهاست که چشمان تیزبین ناخدای کشتی انقلاب اسلامی، خطر نفوذ دشمن را تشخیص و به همگان خصوصا نخبگان، دلسوزان و علاقمندان به انقلاب و آرمانهای امام خمینی (ره) گوشزد نموده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: در شرایط و موقعیت حساس کنونی کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی، روشنفکران بیمار و غرب زده، خطرناک ترین طیف جریان سیاسی و فکری موجود در درون انقلاب هستند.

وی با اشاره به فضای فرهنگی و سیاسی جامعه اسلامی تصریح کرد: جریانی که با فاصله گرفتن از بایسته های وحیانی، تولیدات متعفن غرب را در حوزه های فکری، سیاسی و اجتماعی، بر سرمایه های عظیم دینی و اسلامی ترجیح می دهد، با همین تولیدات به دنبال تغییر فضای فرهنگی، سیاسی و علمی جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام معتمد در ادامه ابراز نمود: کسانی که علاقمند به سرنوشت این ملت و کشورند، عهده دار این وظیفه هستند که لایه های پیچیده و ماهیت گرایش های فکری این جریان را تحلیل و بررسی کنند و برای مشکل حاضر و نسل های آینده تبیین و روشن نمایند.

وی با بیان اینکه جریان فکری بیمار مذکور به تبع فرهنگ غربی، به بهانه رونق ببخشیدن به بازار و اقتصاد، خواهان تغییر و گذر از اسلامیت انقلاب اسلامی است، افزود: آن جریان به دنبال پیشرفت و تحولی می باشد که با منافع ملی و ساختار فکری، فرهنگی و ارزشی جامعه دینی و اسلامی ما مغایرت دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان تاکید کرد: متاسفانه شاهد هستیم که برخی نه تنها به نام پیشرفت و ترقی کشور، حاضرند دین و آموزه های دینی را نادیده بگیرند، بلکه به جهت افکار غرب پسندانه ای که دارند، حاضرند منابع و منافع ملی را در اختیار بیگانگان قرار دهند.

حجت الاسلام معتمد این تفکر را تفکر طیف روشنفکر غربی دانست و اظهار داشت: آن جریان بیمار به دلیل تضاد ماهیتی که با اسلام دارد، در مقابل تفکر دینی ایستاده و در مسایل اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، تابع بی چون و چرای نظام فکری لیبرالی است.

وی همچنین بیان نمود: امروز طرح نظام فکری مبتنی بر اقتصاد آزاد و حتی نگاه ماتریالیستی به زیربنا بودن اقتصاد، بدون لحاظ پیوست های دینی و فرهنگی، از نفوذ و رخنه ی خطرناک ترین طیف جریان فکری بیمار و غرب زده خبر می دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به زمینه های رخنه و نفوذ خاطرنشان کرد: این جریان فکری بیمار، در حقیقت پیرو منورالفکرهایی هستند که در حافظه تاریخی ملت ایران و در ادبیات سیاسی کشور، در مقاطع و برهه های حساس نهضت ها و قیام ها و انقلاب های دینی و اسلامی، زمینه ساز زخنه و نفوذ دشمن بودند.

دلبستگی و نگاه حیرت انگیز به غرب، زمینه رخنه و نفوذ دشمن را مهیا می سازد

حجت الاسلام معتمد با بیان اینکه بدون شک بخشی از عناصر طیف فکری این جریان به طور آشکار و پنهان، خواسته و ناخواسته عضویت فکری در لژهای فراماسونری را یادآوری و تداعی می کند، اذعان داشت: متاسفانه دلبستگی و وابستگی و نگاه حیرت انگیز و بی قید و شرط برخی به غرب و بزرگ شمردن هرچه به بیگانگان تعلق دارد و تحقیر نمودن هرآنچه مربوط به حوزه خودی و داخلی است، می تواند زمینه و مسیر رخنه و نفوذ دشمن را بیش از پیش مهیا و هموار سازد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان همچنین تصریح کرد: امروز اسلام زدایی و تقدس زدایی دینی از حوزه های اقتصادی، سیاسی و روابط بین الملل از نغمه های شیطانی عناصری است که برای رخنه و پذیرش فرهنگ غرب در کشور، بر طبل باطل و دروغین عدم مخالفت دین اسلام با فرهنگ غرب می کوبند، در حالی که همان گونه که اسلام با کفر تضاد ماهیتی دارد، انقلاب اسلامی هم با استکبار جهانی مغایرت دارد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد: باید مراقب بود برخی فرصت طلبانه و فریب کارانه با هزینه و سرمایه های ملی این کشور، می خواهند تفکر و فرهنگ غربی را در لفافه مصلحت دینی به کشور وارد کنند و این همان مبادی و بستر نفوذی است که مقام معظم رهبری نسبت به آن بارها هشدار داده اند.

حجت الاسلام معتمد در پایان خاطرنشان کرد: البته ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی با حضور در انتخابات هفتم اسفند، یکبار دیگر حماسه ماندگاری انقلاب را به رخ بدخواهان این ملت و کشور کشاندند، و این انتخابات در حقیقت، مانور جمهوریت برای دفاع از اسلامیت انقلاب اسلامی بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه