امام جمعه موقت رشت:

آزمایش موشک های بالستیک عصبانیت امریکا رابرانگیخت /نباید به شعار برای رفع بیکاری و اشتغال بسنده کرد

حجت الاسلام یوسف صدیق عربانی امام جمعه موقت رشت گفت: رزمایش دلاوران سپاه در آزمایش موشک های بالستیک عصبانیت امریکا رابرانگیخته است

آزمایش موشک های بالستیک عصبانیت امریکا رابرانگیخت /نباید به شعار برای رفع بیکاری و اشتغال بسنده کرد

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام یوسف صدیق عربانی در نماز جمعه این هفته رشت با بیان اینکه اگر در حریم تقوا قرار بگیریم اهریمنان قادر به نفوذ به حریم جان مومن نیستند، اظهار کرد: برخی از مسایل جامعه دل امام زمان (عج) را آزار می دهد ، نکاتی را آیت الله قربانی هفته قبل مطرح کردند، متاسفانه ریزش آبروی مومنان در جامعه رواج دارد .

وی با تاکید بر اینکه خداوند معایب کسی را دنبال می کند که معایب دیگران را دنبال می کند ، اضافه کرد: در قران کریم می خوانیم ” گناهکاران هر چه بیشتر مهلت می گیرند بر گناهانشان اضافه می شود و نباید با شخصیت مومنان بازی کرد ، تلاش داریم مدینه ما مدینه آرمانی و فاضله باشد و اگر غیر ان باشد زندگی شبیه جنگل می شود .

امام جمعه موقت رشت با بیان این نکته چرا آشنا به وظایف خود نیستیم، اظهار داشت: خداوند مشتری جان و مال مومنان است و باید ارزش مومنان را پاسداشت، خدا تکیه بی کسان است و عنایت ویژه نسبت به بندگان خود دارد.

صدیق عربانی با اشاره به تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی در سال ۵۸ با فرمان تاریخی امام راحل بود گفت: این نهاد تا کنون خدمات ارزشمندی را انجام داده است و هر چه داریم از شهدا داریم، آنان شفیعان روز قیامت بعد از انبیا و علما هستند.

وی با اشاره به نزدیکی به شب چهار شنبه آخر سال گفت: باید مراقب جوانان بود، این رفتار ها مال آتش پرستان بوده است و ما در زیر لوای ائمه اطهار (ع) زندگی می کنیم و این رفتار ها اصل پایه ای ندارند.

خطیب جمعه این هفته رشت به نزدیکی ایام نوروز و آمادگی ادارات برای پذیرایی از میهمانان اشاره کرد و گفت: اوقاف در مراکز سیاحتی و زیارتی طلابی اعزام کرده اند که مردم را با فرهنگ اسلامی آشنا می کنند و پاسخ به سوالات مذهبی می دهند.

صدیق عربانی به شورای اسلامی شهر و شهرداری رشت توصیه کرد بستر بهداشتی را رعایت و برخی مساجد هم شبانه روز باز باشند.

وی انتخابات هفتم اسفند را سبب شگفتگی جهانیان دانست و گفت: جانم فدای این ملت که ندای امام راحل را پاسخ دادند و از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری حمایت کردند، کل انتخابات به نفع نطام است.

امام جمعه موقت شهرستان رشت در ادامه این مطلب تصریح کرد: از دیدگاه مقام معظم رهبری امنیت و سلامت و نجابت کاندیداهایی که رای نیاوردند در بستر انتخابات ارزشمند بود .

حجت الاسلام والمسلمین صدیق عربانی با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس خبرگان رهبری بی سر و صدا انتخاب شدند ، دشمن را باید محکوم کرد و حزب و جناح و گروه و دسته را باید کنار گذاشت اضافه کرد: باید بدون سر و صدا و بستر سازی برای سو استفاده دشمن رای داد .

وی با بیان این نکته خطاب به مسئولان که مردم در شرایط بسیار سختی قرار دارند گفت: شاهد وضعیت نا مطلوب مردم هستیم و نباید تنها به شعار برای رفع مشکلات بیکاری و اشتغال جوانان و بازنشستگان بسنده کنید و باید آستین همت را مسولان بالا بکشند.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به این موضوع رزمایش دلاوران سپاه در آزمایش موشک های بالستیک عصبانیت امریکا رابرانگیخته است اظهار داشت: آنها می گویند دوباره باید ایران تحریم شود و شورای امنیت جلوی ایران را بگیرد، ما هم به دشمنان می گوییم بسیاری از این تسلیحات در دوران تحریم ساخته شده و توان رزمی ایران به اوج رسیده و هیچ قدرتی نمی تواند دربرابر ایران عرض اندام کند .

امام جمعه موقت شهرستان رشت در خاتمه خاطر نشان کرد: پول هایی که برای بازسازی حریم.ولایت هزینه می شود به هدر نمی رود و باید در ساخت و بازسازی حریم ولایت تلاش کرد و شهدای مدافع حرم هرگز از یاد ما نخواهد رفت .

منبع: کاسپین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه