کادر سازی محور فعالیتهای بسیج دانشجویی باشد + تصاویر

سراج ابراز داشت: ما وارث بزرگترین انقلاب بشری هستیم ، در تاریخ جهان ما ۳ انقلاب فرانسه ، روسیه و انقلاب جمهوری اسلامی ایران بودند که به مرحله تثبیت رسیدند .اما انقلاب ما برترین انقلاب و زمینه ساز نجات جامعه بشری است

کادر سازی محور فعالیتهای بسیج دانشجویی باشد + تصاویر

   به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و دانشگاه ۸دی نیوز رضا سراج در همایش سالروز تشکیل بسیج دانشجویی در بین دانشجویان بسیجی گیلان با اشاره به تشکیل بسیج  از طرف امام راحل با هدف ایجاد استقلال و نظم در انقلاب اسلامی،  اظهارکرد: هر انقلابی برای ثبات خود به گذر از مراحل  مبارزه ، تثبیت و استمرار نیاز دارد و انقلاب اسلامی از معدود انقلابهایی است که امروز به مرحله “تثبیت” رسیده است .

seraj (1)

کارشناس مسایل استراتژیک گفت: به فرمان امام راحل نهادهایی برای ثابت نگه داشتن انقلاب  تاسیس گردید . بعد از آن شورای انقلاب رسماً بسیج مستضعفین را برای پاسداری از “اصول نه شرقی و نه غربی ” یا همان مقابله با تهاجمات فرهنگی و پاسداری از انقلاب که نشان از دور اندیشی امام و نقطه قوت تثبیت انقلاب است تاسیس کرد.

سراج ابراز داشت: تأسیس بسیج دانشجویی  یعنی اشاعه نگاه فرصت محوری و تهدید محوری” . لذا مأموریت بسیج دانشجویی این است که با تبیین دقیق گفتمان انقلاب اسلامی بتواند رسالت تاریخی خود را انجام داده و  این فرهنگ را به نسل های بعدی انتقال دهد.

وی افزود: امام خمینی “ره” از بسیج دانشجویی برای “کادر سازی”انقلاب استفاده کرد پس باید مسئله کادر سازی محور فعالیتهای بسیج دانشجویی قرار گیرد.

سراج تاکید کرد: مهم ترین ماموریت بسیج تربیت کادر در تراز انقلاب اسلامی است.

 وی گفت: علت اهمیت کادر سازی در بسیج این است که اگر نیروهای بسیجی، خوب تربیت یابند می توانند اندیشه های امام را به نسل جوان به شکل دقیق ارایه دهند . اگر مجموعه خوب عمل کند میتواند مانع ترویج اندیشه های “سکولاری “در دانشکاهها شود. ما باید نیروهای خوب آموزش دیده در همه مقاطع از جمله هنرمند ارزشی ،کارگردان ارزشی، ورزشکار ارزشی و خلاصه در همه رشته ها در مدل استمرار انقلاب داشته باشیم.

وی تاکید نمود : ما باید مدلی بی نظیر در سطح جهانی باشیم. آن زمان است که  انقلاب اسلامی از مرحله گفتمان سازی  به تمدن سازی خواهد رسید.

سراج افزود:ما وارث بزرگترین انقلاب بشری  هستیم ، در تاریخ جهان ما ۳ انقلاب فرانسه  ، روسیه و  انقلاب جمهوری اسلامی ایران بودند که به مرحله تثبیت رسیدند .اما انقلاب ما برترین انقلاب و زمینه ساز نجات جامعه بشری است  انقلابهای جهان  از جمله لبنان ، عراق و دیگر کشورهای که با بیداری اسلامی  موجب کرفتن خواب از چشم دشمنان  شده اند.

در پایان مراسم از نخبکان  و کادر بسیجی دانشگاه آزاد با هدایا تجلیل بعمل آمد.

seraj (5)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
پویا
چقدر جمعیت تو سالن زیاده!!! خوبه خودتونم متوجه هستید که چقدر هوادار و طرفدار دارید!!! کافی بود الان یه اصلاح طلب تو سالن بود سالن منفجر می شد.
در حاشیه