پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان؛

سرمایه عظیم شهادت می تواند قرن ها کشتی انقلاب را با صلابت و عزتمندانه در طوفان های سهمگین پیش برد

شهادت، پس از انقلاب اسلامی با رهبری معمار کبیر انقلاب در دوران دفاع مقدس به نقطه ی تبلور خود رسید که می تواند قرن ها کشتی انقلاب را با صلابت و عزتمندانه در طوفان های سهمگین پیش برد.

سرمایه عظیم شهادت می تواند قرن ها کشتی انقلاب را با صلابت و عزتمندانه در طوفان های سهمگین پیش برد

به گزارش ۸دی،  بمناسبت فرا رسیدن ۲۲ اسفند “روز بزرگداشت شهداء” نماینده ولی فقیه در استان گیلان و استاندار گیلان پیامی مشترک صادر کردند، در این پیام آمده است:
وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران آیه ۱۶۹)

شهادت یکی از حقایق قرآنی می باشد که در موارد متعدد یادشده، دارای معانی وسیع ، نگرشی والا ، خونی جوشان و منور و لبریز از عشق به خدا است.

شهیدان در تاریخ انقلاب و دوران حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مقامی بس عظیم و والا داشته و همواره بر تارک آسمان افتخارات کشورمان درخشیده اند؛روح پاک آنها همچون آفتاب درخشان ، گرمابخش ابعاد مختلف زندگی انسانی و اجتماعی در جامعه ی اسلامی امروز است و همچون مهتاب فروزان، مسیرحریت ، ایمان و ولایتمداری را در زندگی بشری روشنایی می بخشد.

این سرمایه بزرگ که ریشه در نهضت عاشورای حسینی دارد، پس از انقلاب اسلامی با رهبری معمار کبیر انقلاب در دوران دفاع مقدس به نقطه ی تبلور خود رسید که می تواند قرن ها کشتی انقلاب را با صلابت و عزتمندانه در طوفان های سهمگین پیش برد.

اینجانبان ضمن پاسداشت فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در۲۲ اسفند ، سالروز تاسیس نهاد بنیاد شهید که به نام “روز بزرگداشت شهداء ” مزین شده است و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز ، از خداوند منان آرزوی دوام توفیقات بیش از پیش برای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و روشن نگه داشتن مشعل فروزان فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را برای همگان مسئلت می نماییم.

زین العابدین قربانی                                                   محمد علی نجفی

نماینده ولی فقیه دراستان گیلان وامام جمعه رشت                             استاندار گیلان

منبع: کاسپین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه