فرماندار لنگرود :

قرارداد واگذاری تالاب کیاکلایه باید فسخ شود/برخی اشخاص ادعای تملک تالاب را دارند

جوادپور گفت : با توجه به عدم اجرای شرکت نسبت به تعهدات پروژه تالاب کیاکلایه، قرارداد باید فسخ شود.

قرارداد واگذاری تالاب کیاکلایه باید فسخ شود/برخی اشخاص ادعای تملک تالاب را دارند

به گزارش ۸دی، فرماندار شهرستان لنگرود در گفت و گو با خبرنگار لنگرخبر در خصوص پروژه سورتمه و تله کابین گفت : برای اتمام کار و راه اندازی این دو پروژه توافق و هماهنگی های لازم مابین تمامی مسئولین شهرستان وجود دارد و این دو پروژه باید بر طبق ظوابط پیش برود.

وی با بیان اینکه پروژه سورتمه در حال انجام کار و فعالیت است اظهار کرد : در خصوص ایجاد ایستگاه تله کابین در زمین تالاب، برخی از اشخاص مدعی تملک زمین های تالاب هستند و دولت نیز مدعی مالکیت دارد که این پروژه در دادگستری شهرستان در حال پیگیری است که دلیل توقف پروژه احداث پایه های تله کابین می باشد.

سیدرضا جوادپور افزود : شنیده شده که مدیرعامل شرکت درفک که مجری پروژه های فوق است تغییر کرد، در این خصوص منتظر معرفی مدیرعامل و حضور مشارالیه در فرمانداری هستیم تا با نگاه مثبت جهت تسریع انجام پروژه هماهنگی های لازم انجام شود.

فرماندار لنگرود در خصوص عدم اجرای پروژه تالاب کیاکلایه اضافه کرد : براساس تشخصیص کمیته داوری و براساس قرارداد پروژه، شرکت درفک تاکنون اقدام موثر و عملی درتالاب انجام نداده است.

وی با بیان اینکه با توجه به عدم اجرای شرکت نسبت به تعهدات پروژه تالاب کیاکلایه، قرارداد واگذاری تالاب به شرکت باید فسخ شود گفت : به دلیل اینکه تالاب دارای پرونده قضایی می باشد دولت نمی تواند قرارداد را یکطرفه لغو کند و در این خصوص درخواست اداره کل راه  شهرسازی استان گیلان مبنی بر فسخ قرارداد به دادستان تهران ارسال که منتظر پاسخ هستیم.

جوادپور هدف تسریع در اجرای پروژه های تله کابین و سورتمه را بهبود معیشت و رونق کسب و کار، ایجاد استغال و رفع بیکاری در شهرستان اعلام کرد و اظهار کرد : به همین دلیل تمام تلاش مسئولین و مدیران اجرایی، قضائی و انتظامی شهرستان این است که با رعایت قانون وحفظ محیط زیست و تالاب، این خدمت برای مردم شهرستان لنگرود انجام شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه