رئیس اداره اوقاف رشت:

بازگشایی مسجد خواهر امام رشت همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا/ گوش به فرمان آیت الله قربانی هستیم

کریمی گفت: در حال انجام مراحل نهایی بازسازی مسجد خواهر امام رضا (ع) هستیم و در هفته آینده هم زمان با روز شهادت فاطمه زهرا (س) مسجد را بعد از بازسازی بازگشایی خواهیم کرد.

بازگشایی مسجد خواهر امام رشت همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا/ گوش به فرمان آیت الله قربانی هستیم

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام حمیدرضا کریمی در مورد بازسازی مسجد حرم خواهر این شهر، اظهار کرد: طرح توسعه حرم مطهر خواهر امام رضا (ع) از حدود یک ماه و نیم گذشته سرعت خوبی گرفته است .

وی درادامه این مطلب تصریح کرد: در حال حاضر شاهد پیشرفت کار در حوزه عمرانی در شبستان حرم مطهر هستیم و در بخش مسجد هم به استناد سند مالکیتی که ما داریم که تصویرش را در صحن بقعه حرم خواهر امام رضا(ع) نصب کرده ایم.

رییس اداره اوقاف رشت با تاکید براینکه سند مالکیت هم نشانه این است که این مکان مقدس یک باب بقعه مشتمل بر مسجد و ۱۳ باب اتاق است، اضافه کرد: بر اساس این سند مالکیت و اختیارات قانونی که داریم اقدام به بازسازی مسجد کردیم و بخش تاسیسات مسجد را انجام داده ایم و ساماندهی خوبی شد .

کریمی با بیان اینکه در یک مجموعه فرهنگی دو مدیریت نمی گنجد، اظهارکرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند بقعه ها باید به قطب فرهنگی تبدیل شود و به یقین این کار فرهنگی باید متمرکز انجام شود .

وی تصریح کرد: در حال انجام مراحل نهایی بازسازی مسجد خواهر امام رضا (ع) هستیم و در هفته آینده هم زمان با روز شهادت فاطمه زهرا (س) مسجد را بعد از بازسازی بازگشایی خواهیم کرد.

رئیس اداره اوقاف رشت با بیان اینکه حتی یک وعده نماز جماعت در حرم خواهر امام رضا (ع) تعطیل نشده است، بیان کرد: مردم منطقه هم از این کار راضی هستند و آرامشی که امام راحل فرمودند «ما می خواهیم در پناه بقعه ها مردم در آرامش زندگی» کنند انشا الله اتفاق خواهد افتاد .

کریمی در پایان با اشاره به بازدید آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه از حرم خواهر امام رضا (ع) خاطر نشان کرد: رهنمود های ایشان را می شنویم و گوش به فرمان ایشان خواهیم بود.

منبع: کاسپین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
زهرا
با سلام : بی زحمت آقای کریمی بفرمایند که در زمان حضور آیت الله قربانی که وی در بقعه خواهر امام حضور داشتند چرا با دیدن ایشان خودشان را نشون ندادند ؟!ممنونم
در حاشیه