حواشی عجیب امروز در مجلس؛

واکنش کوچک زاده به صحبت های غلامعلی جعفرزاده/ پیرموذن زاده: حرف های لاهوتی مزخرف است

امروز در هنگام بررسی لایحه زیست محیطی ایران در مجلس نمایندگان نسبت به همدیگر مطالبی را بیان کردند و حواشی ایجاد شد.

واکنش کوچک زاده به صحبت های غلامعلی جعفرزاده/ پیرموذن زاده: حرف های لاهوتی مزخرف است

به گزارش ۸دی، در هنگام بررسی لایحه ارزیابی زیست محیطی ایران مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود مخالفت هایی را با این لایحه اعلام داشت که همین موضوع باعث شد کمال الدین پیرموذن نماینده اردبیل در واکنش به این مخالفت لاهوتی سخنان وی را مزخرف عنوان کرد.

وی البته پس از آنکه سخنانش را بیان کرد گفت: من از اینکه کلمه مزخرف را گفتم معذرت می خواهم.

مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود نیز در تذکری و در واکنش به سخنان پیرموذن گفت: من از آقای پیرموذن تعجب می کنم زیرا بنده استدلالهای کارشناسی خودم را بیان کردم همانطور که آقای پیرموذن دغدغه دارد بنده نیز به عنوان نایب رییس فراکسیون دغدغه دارد.

وی گفت: البته وی عذرخواهی کردند ولی قبول کنند حرفشان بی ادبانه بود.

لاهوتی در پایان گفت: البته می گویند ادب را از که اموختی بقیه اش را نیز نمی گویم.

در ادامه بررسی این لایحه مهدی کوچک زاده نماینده تهران نیز قصد ارایه تذکر داشت که جعفرزاده نماینده رشت در هنگامی که کوچک زاده از لاریجانی تشکر می کرد سخنانی را با صدای بلند بیان کرد و همین موضوع باعث واکنش کوچک زاده شد و خطاب به لاریجانی گفت: آقای جعفرزاده نماینده دوره بعد شده اند و بنده عرضی ندارم وقت باشد برای همکاران شما.

نادر قاضی پور نماینده ارومیه نیز در ادامه اخطار قانونی اساسی را نسبت به لایحه ارزیابی زیست محیطی داشت که لاریجانی خطاب به وی گفت: شما فقط اخطارتان باید در این قالب باشد که این لایحه مخالف قانون اساسی است.

قاضی پور خطاب به لاریجانی گفت: من مطالب مهمی داشتم که باید می گفتم لاریجانی نیز خطاب به قاضی پور گفت: وقتی شما اینقدر مطالب مهم می گویید این را نیز باید می گفتید.

منبع: کاسپین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه