فرمانده سپاه تالش؛

اجرای سه برنامه بزرگ فرهنگی تا پایان سال جاری در شهرستان تالش

در جلسه فرهنگی اجتماعی شهرستان تالش که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد سرهنگ پاسدار احمدرضا منشوری از اجرای برنامه های تأثیر گذار فرهنگی سپاه تا پایان سال جاری خبر داد.

اجرای سه برنامه بزرگ فرهنگی تا پایان سال جاری در شهرستان تالش

به گزارش ۸دی، به نقل از مریان خبر، در جلسه فرهنگی اجتماعی شهرستان تالش که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد سرهنگ پاسدار احمدرضا منشوری از اجرای برنامه های تأثیر گذار فرهنگی سپاه تا پایان سال جاری خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه تالش ضمن تشریح برنامه های پیش بینی شده افزود: همزمان با روز بزرگداشت شهداء و کنگره بزرگداشت ۸۰۰۰شهید استان گیلان ،یادواره ۲۸۵ شهید والامقام شهرستان در روز ۲۲اسفند برگزار خواهد شد.

احمدرضا منشوری همچنین از حرکت دسته عزاداری بمناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) در روز یکشنبه۲۳ اسفند ماه خبر داد و افزود: حرکت این دسته عزاداری از چهار راه سپاه تا مزار شهداء شهرستان انجام خواهد گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه تالش همچنین از اعزام ۱۲ اتوبوس حامل کاروان راهیان نور این شهرستان طی دو مرحله به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و افزود :ان شاء الله با کمک نهادها و ادارات شهرستان ،کاروان اول با اعزام یک اتوبوس در روز ۲۸اسفند به مناطق عملیاتی جنوب انجام خواهد گرفت تا زائرین محترم در زمان تحویل سال نو در جوار مزار شهداء حضور داشته باشند و کاروان دوم نیز که شامل ۱۱اتوبوس خواهد بود در روز ۸فروردین عازم مناطق عملیاتی خواهند شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه