سرپرست صندوق کار آفرینی سیاهکل:

آمادگی صندوق کارآفرینی امید سیاهکل برای پرداخت تسهیلات به کارآفرینان

حسن زاده گفت: با عنایت به اینکه سیاهکل دارای طبیعت زیبا و مناطق بکر گردشگری می باشد؛ این صندوق از کلیه کارفرمایانی که بتوانند در این صنعت فعالیت کنند حمایت کرده تا بتوان سیاهکل را به عنوان قطب گردشگری استان معرفی کرد.

آمادگی صندوق کارآفرینی امید سیاهکل برای پرداخت تسهیلات به کارآفرینان

به گزارش ۸دی، عادل حسن زاده سرپرست صندوق کار آفرینی امید شهرستان سیاهکل در گفتگو با خبرنگار درسیاهکل اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید در سال۸۵ با ادغام سه صندوق حمایت از فرصت های شغلی، اشتغال روستایی و ازدواج جوانان با آیین نامه صندوق حمایت از فرصت های شغلی با نام مبارک صندوق مهر امام رضا(ع) راه اندازی شد.

hasanzadeh_sandogh_karafarini_dar_siahkal (1)

وی با بیان اینکه این صندوق با هدف حمایت مالی از جوانان در بخش های مختلف مثل ازدواج و اشتغال تشکیل شد، گفت: از ویژگی های برجسته صندوق می توان به انجام مشاوره شغلی، قرض الحسنه بودن تسهیلات، سنوات مناسب جهت راه اندازی کسب و کار، شروع اقساط با سنوات مناسب در بازپرداخت تسهیلات، تناسب بین تسهیلات پرداختی با نیاز طرح های ارائه شده به صندوق و … اشاره کرد.

سرپرست صندوق کار آفرینی امید سیاهکل تصریح کرد: این صندوق با ایجاد مشاغل پایدار و کمک به تولید ملی نقش اساسی در رونق اقتصاد کشور دارد که لازمه آن نظارت دقیق در تمامی مراحل از ابتدای پرداخت تا تولید محصول و ورود آن به بازار فروش است.

حسن زاده خاطرنشان کرد: صندوق کارآفرینی امید شهرستان سیاهکل آمادگی دارد تمامی افرادی که مجوز های لازم را برای مشاغل پشتیبان و کارفرمایی همچون صنایع دستی، فرش بافی، خیاطی، پرورش گل و گیاه، پرورش قارچ و … را دارند تا سقف یک میلیارد ریال مورد حمایت قرار داده و باعث ایجاد اشتغال در سطح شهرستان گردد.
وی تأکید کرد: با عنایت به اینکه شهرستان سیاهکل دارای طبیعت زیبا و مناطق بکر گردشگری می باشد؛ این صندوق از کلیه کارفرمایانی که بتوانند در این صنعت فعالیت کنند حمایت کرده تا بتوان شهرستان سیاهکل را به عنوان قطب گردشگری استان معرفی کرد.
سرپرست صندوق کار آفرینی امید سیاهکل گفت: صندوق سیاهکل در راستای اهداف تعیین شده یعنی ساماندهی وضعیت کسب و کارهای خانگی خودگردان و پراکنده و ایجاد پیوند و تقویت فرآیند تولید آنها و تامین مواد اولیه، سرمایه در گردش و فروش محصولات از طریق کارفرمایان اقدام به اعطای وام در قالب تسهیلات پشتیبان نموده است که در سال جاری با پرداخت تعداد ۵ فقره به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال سهم بسزایی را در این امر داشته است.

حسن زاده خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند برای افتتاح حساب و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سیاهکل – میدان نهضت – ساختمان خانه جوان – صندوق کار آفرینی امید سیاهکل مراجعه کرده و یا با شماره تماس ۶۰۰۱ ۴۲۳۲ تماس حاصل نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه