با حضور سعید بیابانکی و حاج منصور ارضی؛

۱۷ شاعر جوان گیلانی در سومین همایش منطقه ای شعر اهل بیت حضور یافتند + تصاویر

۱۷شاعر جوان گیلانی در سومین همایش منطقه ای شاعران آیینی ۳ استان گیلان,مازندران و گلستان که به میزبانی استان مازندران و شهر ساری برگزار می شد شرکت کردند.

۱۷ شاعر جوان گیلانی در سومین همایش منطقه ای شعر  اهل بیت حضور یافتند + تصاویر

به گزارش ۸دی، ۱۷شاعر جوان گیلانی در سومین همایش منطقه ای شاعران آیینی ۳ استان گیلان,مازندران و گلستان که به میزبانی استان مازندران و شهر ساری برگزار می شد شرکت کردند.
این همایش که توسط مجمع شاعران اهل بیت علیهم السلام در ساری و در ۳روز برگزار شد,کارگاه های شعر از قبیل:حماسه در مرثیه,پیوند موسیقی و نوحه,زبان شعر آیینی امروز,کارگاه شعر هیات و جلسه نقد شعر را در بر می گرفت.
این جلسات توسط اساتیدی چون,سعید بیابانکی,مهدی امین فروغی,جواد حیدری و سید مهدی حسینی برگزار شد و شاعران جوان گیلانی نیز در این جلسات به شعر خوانی پرداختند.

از جمله شاعران جوانی که از استان گیلان در این همایش حضور داشتند می توان به هانی ملک زاده, مجتبی حاذق, خانپرور, محمد رضا بازرگانی, جواد پیشنماز, محمدرضا میرزازاده, معین فطرتی, سهیل غلامرضا پور, مرتضی زراعت کار, محمد فرخ طلب,حسین اصدق پور و چند تن از شاعران جوان اشاره کرد.

در اختتامیه این همایش هم که با حضور مداح و ستایشگر بزرگ اهل بیت علیهم السلام, منصور ارضی برگزار شد از مداح و پیر غلام اهل مازندران استاد حاج عباس معلم کلایی به پاس یک عمری نوکری اهل بیت علیهم السلام تقدیر به عمل آمد.

شاعر گیلانی (1) شاعر گیلانی (2) شاعر گیلانی (3) شاعر گیلانی (4) شاعر گیلانی (5) شاعر گیلانی (6) شاعر گیلانی (7) شاعر گیلانی (8) شاعر گیلانی (9) شاعر گیلانی (10)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه