مدیرکل محیط زیست گیلان مدعی شد:

مسئولیت سوزاندن کاه و کلش بر عهده جهاد کشاورزی است/ امیدواریم این سازمان برنامه‌ریزی لازم را انجام دهد

مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست گیلان گفت: امیدواریم سازمان جهادکشاورزی در این‌باره برنامه‌ریزی لازم انجام دهد چراکه فشار زیادی به سازمان محیط زیست وارد می‌شود.

مسئولیت سوزاندن کاه و کلش بر عهده جهاد کشاورزی است/ امیدواریم این سازمان برنامه‌ریزی لازم را انجام دهد

به گزارش ۸دی،  قربانعلی محمدپور در نشست شورای برنامه‌ریزی استان که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان برگزار شد، ضمن تبریک هفته منابع طبیعی اظهار داشت: امیدواریم گام‌های جدی‌تری را در شورای برنامه‌ریزی برای محیط زیست برداریم چرا که بحث حفاظت از محیط زیست برکسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه باید در حوزه محیط زیست برنامه‌های مستمر داشته باشیم افزود: باید فعالیت‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ما با محیط زیست هماهنگ شود و ضوابط و معیارها را اجرا کنیم.

مدیرکل محیط زیست استان گیلان با اشاره به مشکلات محیط زیست استان تصریح کرد: فقدان نقشه آلودگی خاک،فقدان سیستم تصفیه فاضلاب شهر صنعتی، فقدان کنترل و مدیریت پساب های کشاورزی از مهم‌ترین مشکلات حوزه محیط زیست گیلان هستند.

محمدپور با اشاره به سوزاندن کاه و کلش گفت: مسئولیت سوزاندن کاه و کلش بر عهده جهاد کشاورزی است و امیدواریم سازمان جهادکشاورزی در این‌باره برنامه‌ریزی لازم انجام دهد چراکه فشار زیادی به سازمان محیط زیست وارد می‌شود.

مدیرکل سازمان محیط زیست گیلان به برنامه‌های سال ۹۵ این سازمان اشاره کرد و افزود: اقدامات بیشتری را در جهت مبارزه با دریاخواری، ساحل‌خواری،کنترل منابع آلاینده و احداث سیستم تصفیه فاضلاب انجام می‌دهیم.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه