گزارشی از پشت پرده روغن های گیاهی؛

سکته قلبی با چاشنی روغن نباتی/ کمباین صهیونیست ها روی سلامتی ایرانیان

مافیای صهیونیستی سال هاست جهت کسب ثروت ولو به نابودی کل بشریت مردم جهان را موش آزمایشگاهی کرده اند تا سلامتی مردم را در روغن های گیاهی غیر خوراکی سرخ کنند.

سکته قلبی با چاشنی روغن نباتی/ کمباین صهیونیست ها روی سلامتی ایرانیان

به گزارش ۸دی،  در گذشته نه چندان دور کسی از مضرات روغن جامد مطلع نبود، اما نسل روغن‌های پرطرفدار جامد در حال انقراض است و بخش اعظم روغن‌های مصرفی، روغن مایع گیاهی است. در این بین روغن‌های مخصوص سرخ‌کردن نیز با ورودشان به بازار صنایع غذایی، به ما یادآوری کردند که روغن‌های مایع معمولی هم برای سرخ‌کردن و حرارت بالا تولید نشده‌اند.

با وجود آنکه هنوز هم خیلی‌ها اعتقاد دارند روغن‌نباتی مزه غذا را بهتر می‌کند، اما دیگر کمتر کسی است که برای سرخ‌کردن از روغن‌های معمولی استفاده کند. مدت‌زمان زیادی از تولید روغن‌های مخصوص سرخ‌کردن نمی‌گذرد و هنوز ابهام‌های زیادی در مورد نحوه مصرف، مواد تشکیل‌دهنده و کیفیت آنها وجود دارد.هر روز نیز ابعاد جدیدتری از مضرات این روغن ها مشخص می گردد.در آینده نزدیک نیز باید منتظر افزایش بیمارانی باشیم که همچون روغن نباتی جامد دیروز دلیل اصلی بیماریشان در اثر مصرف سالها روغن مایع امروز است.

روغن های خوراکی امروز روغنهای سردی هستند که بیش از اینکه کاربرد خوراکی داشته باشند کاربرد صنعتی دارند.در گذشته از این روغن ها در جلا دادن در صنایع چوبی، تولید روغن چراغ، روان کننده برای موتورهای بخار در ترابری، تولید شمع و… مورد استفاده قرار می گرفته.گیاهان این روغن ها بعضا سمی بوده که امروزه با اصلاحات ژنتیکی این روغن ها به روغن خوراکی تبدیل شده اند.

روغن های گیاهی غیر خوراکی پروژه ای برای نسل کشی ایرانیان

به گفته برخی کارشناسان تغذیه روغن دانه سویا، روغن کانولا (کلزا)، روغن پالم، روغن پنبه دانه، آفتابگردان و هسته انگور روغن های گیاهی هستند که به ظاهر سلامت مردم را تضمین می کنند اما در اصل سال هاست که پروژه مرگ و میر و عقیم سازی جوانان ایرانی را کلید زده است.
با این وجود روغن های گیاهی پر مصرف ترین روغن ها بین شهرنشینان هستند که در این بین برخی از این روغن ها جز پر مصرف ترین روغن های گیاهی در بین ایرانیان است که از سال ها پیش سرمایه داران‏ وابسته و صاحبان صنایع روغن نباتی‏ مقالات متعددی در چند صفحه در روزنامه ها در مزایای این‏ روغن نشر دادند تا مردم ایران را که‏ تا این تاریخ شاید نامی هم از سویا نشنیده بودند، دچار انحراف ذهن ساخته‏ و اسیر عوارض روغن‏ های گیاهی که در پوشش این تبلیغات به‏ ایران سرازیر شد، سازند.
پس از آن روغنی که نباید در حرارت مصرف می شد امروزه در آشپزخانه های شهر نشینان در دمای ۱۸۰ درجه در حال سرخ کردن سلامتی است.
روغن کنجد و زیتون بهترین روغن ها 
صادقی یک کارشناس تغذیه در خصوص عوارض این روغن ها گفت: مصرف روغن های گیاهی غیر خوراکی که در دمای بالا حرارت می بینند باعث کاهش سلول های جنسی مردانه (اسپرم) و همچنین ناباروری در مردان ، افزایش فعالیت استروژن (هورمونی که تاثیر منفی بر روی سلول های جنسی مردان دارد)، افزایش ریسک ایجاد سرطان بیضه، کاهش چشمگیر میزان اسپرم در منی مردان ، افزایش سرطان پانکراس، اختلال عملکرد تیروئید و ایجاد گواتر، کاهش اکسیژن رسانی به بافت ها وکاهش رشد در کودکان می شود که این ها تنها گوشه ای از عوارض روغن های گیاهی است که دست صهیونیست ها در آن دخیل است.
شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چه روغنی خوب است ؛روغن خوب همان روغنی است که پیشینیان ما استفاده می کرده اند و با آن عمر طولانی داشته اند، همان روغن هایی است که همه ی پیامبران الهی استفاده می کرده اند. روغنی که طبیعت آن سرد است برای مصارف صنعتی مفید است، نه برای مصرف انسان به طوری که روغن های صنعتی که به عنوان روغن خوراکی مصرف می شوند در دمای ۴۰ درجه سانتیگراد در کبد منجمد می شوند. بهترین روغن های خوراکی: روغن زیتون، روغن کنجد، روغن محلی (روغن زرد) و روغن دنبه گوسفند است که این روغن ها دارای طبیعتی گرم و مرطوب (دموی) هستند.
روغن کنجد حاوی آنتی‌اکسیدان طبیعی 
یک کارشناس تغذیه با اشاره به این‌که روغن هسته انگور قابلیت فسادپذیری بسیار بالایی دارد در مقابل آن روغن کنجد را پایدار دانست و گفت: روغن کنجد نسبت بالایی از اسیدهای چرب غیراشباع را دارد و از طرفی حاوی آنتی اکسیدان طبیعی است که سبب پایداری این روغن در برابر اکسیداسیون می‌شود.
مصطفی حسینی توصیه کرد: به میزان مصرف روغن‌های گیاهی هم باید توجه داشته باشیم و از مصرف بیش از اندازه خودداری کنیم، در کل از ۱۰۰ درصد انرژی یک فرد بالغ باید ۳۰ درصد آن از جانب روغن‌ها تأمین شود در نتیجه مجاز به حذف روغن‌ها از برنامه غذایی نیستیم.
این کارشناس تغذیه خاطرنشان کرد: بعضی از اسیدهای چرب در بدن قابل تولید نیستند و باید در برنامه غذایی افراد قرار بگیرند، همچنین بعضی از ویتامین‌ها مانند A، D، E، K محلول در چربی هستند پس باید در روز حداقل ۱۰ درصد از کالری مورد نیاز را از ناحیه چربی‌ها دریافت کنیم تا ویتامین‌های محلول در چربی را دریافت کرده باشیم

منبع: عصر هامون

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه