پسا انتخابات فومن؛

از ورود به گود انتخابات تا پیروزی با اما و اگر/ افتخاری: محسن رضایی علاقه مند بود ما را ببیند و ما هم خدمت ایشان احضار شدیم

پس لرزه های برگزاری انتخابات فومن و شفت و حواشی که بعد از یک هفته از انتخاب مهدی افتخاری رقم خورد خودش جریانی حاشیه ساز در حوزه انتخابیه فومن و شفت به راه انداخت.

از ورود به گود انتخابات تا پیروزی با اما و اگر/ افتخاری: محسن رضایی علاقه مند بود ما را ببیند و ما هم خدمت ایشان احضار شدیم

به گزارش ۸دی، حاشیه برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه فومن و شفت پس از گذشت یک هفته از برگزاری آن همچنان ادامه دارد.

این حاشیه ها تا آنجا پیش رفته که ناصر عاشوری نماینده فعلی، از نحوه برگزار شدن انتخابات گله داشته و طی شکایتی اعتراض خود را کتبا به آیت الله جنتی دبیر شورای محترم نگهبان تقدیم کرده است.

ناصرعاشوری معتقد است در چند صندوق اخذ رای در شعبات خاص معجزه صورت گرفته و همین اعجاز که با همکاری عوامل اجرای بوذه، رقیبش توانسه با پش افتادن از وی تنها با ۸۱ رای بر کرسی مجلس شورای اسلامی بنشیند.

روحانی جوان فومن یعنی محمدمهدی افتخاری تا دو دهه قبل از برگزاری انتخابات از محافل و مجالس سیاسی برای معرفی خود بعنوان نامزد انتخابات مجلس دور بود و چون در وحله اول رد صلاحیت شده بود جز نامزدها به شمار نمی آمد؛ اما یکباره صلاحیت گرفتن وی موجی را در این حوزه به راه انداخت و وارد گود رقابت های دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

این فرزند نماینده اسبق فومنات توانست علاوه بر مغلوب کردن عاشوری گزینه  دولت و بهروزی فر گزینه اصولگرایان، هر دو رقیب خود را در دور اول ضربه فنی کند و در ۸ اسفند در مقابل عاشوری که خطاب به طرفدارانش مدعی بود شنبه بعد از انتخابات به همه ثابت می کند که چه کسی وکیل شماست، تمام قد بایستد.

معرفی افتخاری که از نظر برگزار کنندگان انتخابات در سالمترین اجرای انتخابات، برگزار شده با شبهه هایی همراه بوده است و سلامت برگزاری انتخابات از سوی نماینده فعلی و مغلوب مهندسی شده قلمداد شده و کاسه ای زیر نیم کاسه است.

حضور عاشوری با لاریجانی در ستاد انتخابات کشور آن هم در روز بعد از انتخابات، درخواست بازرس و غیره نشان دهنده عزم پیر سیاست و نماینده سه دوره این حوزه را می باشد.

افتخاری هم نشان داد از بدو ورود با برنامه لازم در ماراتن انتخابات حضور پیدا کرده و لقمه گلو گیری برای رقبا خود می باشد و حضور در مجمع تشخیص مصلت نظام و دیدار با آیت الله هاشمی جسارت لازم را به وی داد تا در جمع اصلاحطلبان قرار بگیرد و جزء محدود کاندیدای اصلاح طلبی باشد که  در مجلس دهم حضور پیدا کند.

اما در جدیدترین اقدام افتخاری که به نحوی شاید پاسخ یارگیری عاشوری را داده باشد، منتشر شدن عکس وی در کنار دبیر مجمع تشخیص مصلحت نطام است تا به طرفداران خود اثبات کند که با تمام قدرت از آرای آنان مراقبت خواهد کرد.

اما همه اینها برداشتی است که مردم از نقش آفرینی این مردان سیاست سخن می گویند و حجت الاسلام محمد مهدی افتخاری در مورد حضور محسن رضایی در فومن و دیدار خود می گوید: محسن رضایی در ماسوله بود که من به وی پیوستم.

نماینده مردم فومن و شفت اذعان کرد: این رسم میزبان است که صاحب خانه به دیدار میهمان برود.

حجت الاسلام افتخاری افزود: محسن رضایی علاقه مند بود که ما را ببیند و ما هم خدمت ایشان احضار شدیم.

منبع: کاسپین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رضا يارمحمدخواه
افتخاري فقط در شهر فومن بالاتر از همه قرار گرفت، ولي بايد بداند نماينده ي كل فومنات و شفت مي باشد و اين مردم كه با مشكلات زيادي دست و پنجه نرم مي كنند نيازمند برطرف شدن مشكلات خود هستند كه اگر اين آقا در دوران نمايندگي خود به بازي سياسي اصلاح طلبان روي بياورد مطمئن باشيد دوران نمايندگي آسوده اي نخواهد داشت
در حاشیه