استاندار گیلان؛

اگر به اشتغال جوانان پرداخته نشود باید در آینده پاسخگو باشیم/بالا بردن افراد تحت پوشش سازمان‌های حمایتی هنر نیست

نجفی گفت: دستگاه‌های بهزیستی، کمیته امداد و سازمان‌های حمایتی موظف به ایجاد اشتغال و پرداخت تسهیلات به نیازمندان اند و بالا بردن افراد تحت پوشش سازمان‌های حمایتی هنر نیست.

اگر به اشتغال جوانان پرداخته نشود باید در آینده پاسخگو باشیم/بالا بردن افراد تحت پوشش سازمان‌های حمایتی هنر نیست

به گزارش ۸دی، استاندار گیلان  امروز در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گفت : شبکه‌های اجتماعی چیزی نیست که بتوان از دسترسی جوانان خارج کرد بلکه باید برای استفاده صحیح برنامه ارائه کرد.

در این نشست  که علاوه بر اعضای ستاد تعدادی از مشاوران جوان دستگاه‌های اجرائی استان نیز حضور داشتند محمدعلی نجفی با اشاره به اینکه علی رغم دلسوزی همه‌ی مسئولان نسبت به جوانان به آنان رسیدگی جدی نمی‌شود افزود : دستگاه‌های اجرائی عضو ستاد باید برای بخش‌های فرهنگی، ورزشی، ازدواج، بویژه اشتغال برنامهای  مدون را با جدیت دنبال کنند.

وی با بیان اینکه صرفاً به ثبت نام اشتغال در سامانه‌ی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نباید اکتفا کرد افزود : اگر به اشتغال جوانان پرداخته نشود باید در آینده پاسخگو باشیم.

استاندار گیلان به پتانسیل قوی دستگاه‌ها در حوزه‌ی جوانان اشاره و تصریح کرد : جوانان می‌توانند در آسیب شناسی و ارائه برنامه‌ها نقش بسزایی ایفا کنند.

وی با اشاره به  ۳۷۳۶ شغل ایجاد شده در بخش اقتصاد مقاومتی از سوی سپاه گفت : در بخش‌های فرهنگی، ورزشی و نیز طرح‌های اقتصاد مقاومتی باید به صورت جهت‌دار حرکت شود.

وی دستگاه‌های بهزیستی، کمیته امداد و سازمان‌های حمایتی را موظف به ایجاد اشتغال و پرداخت تسهیلات به نیازمندان دانست و افزود : بالا بردن افراد تحت پوشش سازمان‌های حمایتی هنر نیست .

وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت بالای جوانان در رفع مشکلات این حوزه تأکید و خاطر نشان کرد: هر بخشی را که به جوانان محول کنیم آنان با پتانسیل قوی موجود در خود می‌توانند آن اقدام را به بهترین نتیجه ختم کنند.

وی بر ضرورت درک نوع نگرش جوانان تأکید و خاطر نشان کرد : شبکه‌های اجتماعی چیزی نیست که بتوان از دسترسی جوانان خارج کرد بلکه  برای استفاده صحیح از  آنها برنامه ارائه کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان ضمن ابراز علاقمندی خود درخصوص بهره‌گیری از فرصت سازمان‌های مردم نهاد در بخش‌های مختلف افزود : NGO ها با حضور فعال خود بدون حمایت مالی از سوی دولت در حیات جامعه و پویایی آن نقش مهمی ایفا می‌کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه