رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی گیلان:

پایگاه گردشگری با شعار”کودکان چمدان ما نیستند” در گیلان ایجاد شد

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی گیلان گفت: پایگاه گردشگری کودک با شعار”کودکان چمدان ما نیستند” با محور توریسم کودکان در کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی گیلان ایجاد شد.

پایگاه گردشگری با شعار”کودکان چمدان ما نیستند” در گیلان ایجاد شد

به گزارش ۸دی،  همایون کاوه در نشست شورای گفت‌وگوی بخش دولتی و خصوصی که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان بخش خصوصی و دولتی برگزار شد، اظهار داشت: نخستین بار است که کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی گیلان برگزار می‌شود و به واسطه شرایط جاذبه و گردشگری که استان گیلان دارد لازم بود کمیسیون و کارگروهی برای گردشگری شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه علاوه بر کشاورزی و صنعت به مقوله گردشگری هم باید توجه شود، افزود: هدف از تشکیل این کمیسیون توسعه صنعت گردشگری، رفع موانع و معضلات قانونی و آموزش و فرهنگ‌سازی است.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی گیلان تصریح کرد: این کمیسیون از شروع تشکیل در این ۳ ماه اقدامات زیادی انجام داده و به نتایج خوبی هم رسیده است.

کاوه با بیان اینکه هر سال با شروع فصل گردشگری بسیاری از موسسات، اقدام به توزیع بسته‌های فرهنگی می‌کنند، اظهار کرد: بسیاری از این نهادها تعریف درستی از گیلان ندارند و این کمیسیون با یکپارچه‌سازی اقلام فرهنگی و نظارت بر آن، اقدامات موثری انجام داده است.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی گیلان با اشاره به برگزاری نشست هم اندیشی بر اساس توسعه صنعت گردشگری و توریسم، خاطرنشان کرد: توریسم کودکان در این نشست مورد توجه قرار گرفت و پایگاه گردشگری کودک با شعار “کودکان چمدان ما نیستند ” ایجاد شد.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه