نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

درس ولایت‌ پذیری را باید از فاطمه (س) بیاموزیم / اصل ولایت فقیه باید با زبان علمی به نسل امروز آموزش داده شود

آیت الله رمضانی رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با تأکید بر حرکت طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری، گفت: درس ولایت‌پذیری را باید از حضرت فاطمه (س) بیاموزیم.

درس ولایت‌ پذیری را باید از فاطمه (س) بیاموزیم / اصل ولایت فقیه باید با زبان علمی به نسل امروز آموزش داده شود

به گزارش ۸دی، آیت‌الله رضا رمضانی عصر با تأکید بر رشد اقتصادی در جامعه اظهار کرد: استفاده از تمام منابع کشور برای پیشرفت اقتصادی حائز اهمیت است.

وی به معامله با دیگر کشورها اشاره کرد و افزود: سرمایه انسانی و اقتصاد مقاومتی بستر رسیدن به رشد اقتصادی است و باید از تمام منابع در راستای شکوفایی اقتصادی کشور استفاده شود.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با تأکید بر حرکت طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری، بیان کرد: درس ولایت‌پذیری را باید از حضرت فاطمه (س) بیاموزیم.

رمضانی، حضرت زهرا (س) را برای تمام اهل بیت (ع) حجت خواند و تصریح کرد: فاطمه (س) گره‌گشاست و گره‌های بسیار بزرگ را می‌گشاید.

وی در ادامه به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم پیروز انتخابات در ایران هستند و مسئولان پس از مشارکت حداکثری باید قدردان ملت باشند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری خواستار تلاش مسئولان در راستای رشد مطلوب جامعه شد و اظهار کرد: اشتغال جوانان از چالش‌های اجتماعی محسوب می‌شود و نیازمند تلاش بیشتر است.

رمضانی با بیان اینکه اصل مترقی ولایت فقیه باید در مدارس و حوزه‌های علمیه تدریس شود، خاطرنشان کرد: امام (ره) با هنرمندی درس ولایت فقیه را در حوزه علمیه نجف نهادینه کرد.

وی، امام (ره) را خورشیدی درخشنده توصیف کرد و یادآور شد: در دنیای معاصر درخشش امام (ره) به نحو مطلوب خود را نشان داده است.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با اشاره به اینکه شبهات جوانان در مورد ولایت فقیه باید پاسخ داده شود، بیان کرد: روحانیت دغدغه‌ای به غیر از آموزه‌های دینی ندارد.

رمضانی، ولایت فقیه را موضوع اصلی نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: اصل ولایت فقیه باید با زبان فنی و علمی به نسل امروز آموزش داده شود.

وی با بیان اینکه دنیای غرب تشنه اسلام ناب است، تصریح کرد: اسلام بسیار گسترده در غرب مطرح می‌شود و ضرورت دارد هزاران نفر از علما در کشورهای غربی حضور داشته باشند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان به تلاش غرب برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی اشاره کرد و گفت: اختلاف مذکور در قالب یک پروژه تعریف شده و براین اساس غربی‌ها طالبان و داعش را ایجاد کردند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
زهرا محمدی
حاج آقای رمضانی ؟ کاش شما هم درس ولایت پذیری از حضرت زهرا سلام الله می گرفتی! و در ایام فتنه از مظلومیت نظام و رهبر دفاع می کردی!
در حاشیه