فرمانده انتظامی گیلان:

مکتب اسلام رئوف‌ترین مکتب‌ هاست/با روش‌های سلبی نمی‌توان چندان تاثیرگذار بود

سردار محمدرضا میرحیدری گفت: دشمن علیه اخلاقیات، دین و ارزش‌های دینی هجمه‌های فراوانی به راه انداخته و اعتقاد داریم با روش‌های سلبی نمی‌توان چندان تاثیرگذار بود.

مکتب اسلام رئوف‌ترین مکتب‌ هاست/با روش‌های سلبی نمی‌توان چندان تاثیرگذار بود

به گزارش ۸دی، سردار محمدرضا میرحیدری صبح امروز در جمع روحانیون مستقر در طرح هجرت در اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به نقش موثر روحانیت در انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران پس از قرن‌ها مجاهدت به دست روحانیون و با رهبری داهیانه امام راحل به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب دشمنان آرام‌ ننشستند و حرکات و هجمه‌های فراوانی علیه نظام راه انداختند، تصریح کرد: با وجود تمام دشمنی‌ها غیرت ملت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اجازه نداد تا دشمنان به اهداف خود دست یابند.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه دشمن سال‌هاست برای ایجاد هجمه‌های سنگین فرهنگی بر ملت ما برنامه‌ریزی می‌کند، گفت: مردم با همدلی و به برکت خون شهدا از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی دفاع کردند.

وی گیلان را برخوردار از مواهب طبیعی دانست و تصریح کرد: گیلان به دلیل قابلیت‌های طبیعی یک تفرجگاه ملی و حتی فراملی است.

میرحیدری با اشاره به اجرای طرح مشترک گیلان مطهر، اظهار کرد: امسال این طرح با همکاری نیروی انتظامی، سازمان تبلیغات و حوزه علمیه با حضور ۲۰۰ مبلغ از قم و ۱۱۳ مبلغ از گیلان در نقاط گردشگرپذیر استان برگزار می‌شود.

وی ارشاد و هدایت افرادی که شئونات را رعایت نمی‌کنند از جمله اهداف طرح مذکور عنوان کرد و گفت: مردم برای روحانیت احترام فراوانی قائل هستند و نفوذ کلام روحانیت در مردم بسیار تاثیرگذار است.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه روش‌هایی که تاکنون برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی برگزار شده چندان پاسخگو نبوده است، خاطرنشان کرد: دشمن علیه اخلاقیات، دین و ارزش‌های دینی هجمه‌های فراوانی به راه انداخته و اعتقاد داریم با روش‌های سلبی نمی‌توان چندان تاثیرگذار بود.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین نظام و مردم است، یادآور شد: با حرکاتی که تکفیری‌ها انجام داده‌اند ظلم فاحشی به مکتب اسلام شد و باید با اجرای برنامه‌های بهتر ثابت کنیم که مکتب اسلام رئوف‌ترین مکتب‌هاست و پیامبر (ص) پیام‌آور رحمت و مهربانی است.

میرحیدری با تصریح بر اینکه دشمنان از تبلیغات منفی علیه اسلام هدف دارند، خاطرنشان کرد: اگر در اجرای برنامه‌های خود از زبان نرم و نافذ روحانیت بهره‌مند شویم بسیار تاثیرگذارتر خواهد بود.

وی امر به معروف و نهی از منکر را تنها در بحث عفاف و حجاب ندانست و متذکر شد: باید در تمام زمینه‌ها به فریضه امر به معروف و نهی از منکر توجه شود.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه