رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های گیلان:

فضای یکی دیگر از دانشگاه‌های گیلان با حضور شهدای گمنام عطرآگین می‌شود

کامیار مهدی پور گفت: روز شهادت فاطمه زهرا (س) که مصادف با روز بزرگداشت شهدا (۲۳اسفند۹۴) است بار دیگر فضای یکی دیگر از دانشگاه‌های آزاد گیلان معطر به بوی خوش شهیدان گمنام می‌شود.

فضای یکی دیگر از دانشگاه‌های گیلان با حضور شهدای گمنام عطرآگین می‌شود

به گزارش ۸دی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های گیلان گفت: روز شهادت فاطمه زهرا (س) که مصادف با روز بزرگداشت شهدا (۲۳اسفند۹۴) است بار دیگر فضای یکی دیگر از دانشگاه‌های آزاد گیلان معطر به بوی خوش شهیدان گمنام می‌شود.

کامیار مهدی پور اظهار داشت: روز یکشنبه ۲۳ اسفند ماه که روز بزرگداشت شهدا نیز نامگذاری شده است، بار دیگر پیکر دو شهید گمنام در بندرانزلی تشییع و سپس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی خاکسپاری می‌شوند.

وی با بیان اینکه، پیکر ۷ شهید گمنام و والامقام در استان تشییع و خاکسپاری می‌شوند، افزود: مراسم این دو شهید از داخل شهر بندارانزلی تشییع می‌شود که امیدواریم مردم استان ما همانند گذشته با حضور پرشور خود بدرقه کننده این شهدای عزیز باشند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان گیلان، اظهار کرد:  امسال در بیست و یکم آبان ماه شاهد حضور گسترده و پرشور مردم در مراسم خاکسپاری دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بودیم که نشان از تعهد و باور مردم فهیم و شهیدپرور استان ما دارد.

مهدی پور تصریح کرد: حضور این شهدا باعث افتخار و غرور است؛ از تمامی مسئولین محترم استان استدعا دارم که با حمایت‌های همه جانبه خود در این‌گونه مراسم‌ها باعث ایجاد فضاهای معنوی و فرهنگی در استان شوند.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه