آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان گیلان

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۰۲/۰۶/۹۲ در استان گیلان نیز آغاز گردیده است.

آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در  استان گیلان

به گزارش ۸دی نیوز، معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اعلام این مطلب افزود : با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاهها تقاضا برای خرید لوازم التحریر، کیف و کفش و سایر لوازم مربوطه افزایش می یابد، این طرح در این ایام به اجراء گذاشته می شود.

به گزارش۸دی نیوز، محمد فیض افزود : در راستای این طرح با هدف جلوگیری از کمبود عرضه و یا افزایش غیر منطقی قیمت کالاهای مورد نظر، با هماهنگی سایر دستگاههای ذیربط اقدامات ویژه ای در نظر گرفته می شود.

وی تصریح کرد : نظارت بر تامین و توزیع لوازم التحریر، پوشاک، کیف و کفش و روپوش مدارس، ممانعت از فروش لوازم التحریر خارجی و فاقد استاندارد و کیفیت لازم، نظارت بر رعایت نرخهای تعیین شده کالاهای مذکور و نظارت بر عملکرد آموزشگاهها و مدارس غیر انتفاعی و سرویسهای ایاب و ذهاب مدارس از جمله موارد مهم در اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس می باشد.

فیض افزود : از جمله برنامه های مهم مربوط به این طرح اجرای گشتهای مشترک بازرسی با همراهی بازرسان اصناف و نمایندگان تعزیرات حکومتی در سراسر استان و برخورد با تخلفات احتمالی می باشد.

وی همچنین گفت : جهت بهبود کیفیت فعالیت نمایشگاههای عرضه مستقیم کالای پاییزه در سطح استان و نظارت بر عملکرد غرفه ها، بازرسان این سازمان بهمراه بازرسان اصناف حضوری مؤثر در نمایشگاههای مذکور خواهند داشت.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان همچنین از بهره گیری ظرفیت مناسب ناظران افتخاری در اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان خبر داد.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه