مدیر کل بنیاد شهید گیلان؛

نام شهدا زیباترین نام و بهترین مقصد و آرزو و دست یافتنی ترین هدیه خدا برای بندگان برگزیده است

طاهر نژاد گفت : قطعا حضرت امام خمینی(ره) روزهای پرمخاطره دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را پیش بینی می‌کردند فلذا مأمن و مکانی را برای زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا تاسیس کردند.

نام شهدا زیباترین نام و بهترین مقصد و آرزو و دست یافتنی ترین هدیه خدا برای بندگان برگزیده است

به گزارش ۸دی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: شهرستان رشت دارای ۲۲۰۰ شهید است که با این میزان حدود ۳۰ درصد از کل شهدای استان گیلان را در بر می‌گیرد.

ابراهیم طاهرنژاد در نشست برنامه ریزی جهت برگزاری بزرگداشت شهدای گیلان، اظهار داشت: در گیلان ۸۰۰۰ شهید والامقام داریم که ۴۰۰ نفر از این شهدا، شهدای قبل از انقلاب و ایام پیروزی انقلاب هستند که به دست منافقین کوردل و ضد انقلابیون به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه ۳۷ سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ۳۵ سال از شروع جنگ تحمیلی و تقریبا ۲۷ سال از آخرین روزهای دفاع مقدس گذشته است، افزود: نام شهدا زیباترین نام و بهترین مقصد و آرزو و دست یافتنی ترین هدیه خدا برای بندگان برگزیده است.

طاهرنژاد با اشاره به اینکه بنیاد شهید قبل از شروع جنگ تحمیلی به فرمان امام(ره) تاسیس شد، گفت: جایگاه شهدا در تقویم، نیازمند زیباترین مکان و تاریخ است که با یک تصمیم انقلابی و راهبردی، روز تاسیس بنیاد شهید، روز بزرگداشت شهید نیز نامگذاری شد.

وی با بیان اینکه قطعاحضرت امام خمینی(ره) روزهای پرمخاطره دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را پیش بینی می‌کردند، اظهار داشت: ایشان می‌دانستند که تندبادهای حوادث، انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند لذا مأمن و مکانی را برای زنده نگه‌داشتن یاد و نام‌شهدا تاسیس کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: نگاه شهدا متصل به نگاه خداست و از چشمان شهدا تا چشمان خدا و نور خدا راهی نیست؛ اگر نگاه شهدا بر ما با رضایتمندی باشد قطعا”رضایت خدا حاصل شده و این را هم فراموش نکنیم که شهدا با تواضع و افتادگی به آفتاب رسیدند.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه