استاندار گیلان:

در دیدار هایی که داشتم خانواده‌های شهدا هیچ درخواستی برای خود نداشته و همیشه خواهان رسیدگی به مشکلات مردم بودند

نجفی گفت: من در طول سال با خانواده‌های شهید و معظم دیدارهایی داشتم که در این دیدارها، خانواده‌های شهدا هیچ درخواستی برای خود نداشته و خواهان رسیدگی به مشکلات مردم بودند.

در دیدار هایی که داشتم خانواده‌های شهدا هیچ درخواستی برای خود نداشته و همیشه خواهان رسیدگی به مشکلات مردم بودند

به گزارش ۸دی، محمدعلی نجفی در جلسه‌ای که جهت برنامه‌‌ریزی برگزاری مراسم ۲۲ اسفند روز بزرگداشت‌شهدا در استان گیلان برگزار شد اظهار داشت: خوشحالم از اینکه توفیقی نصیب ما شد و میزبان خانواده‌های شهدا هستم و قطعاً از تمام فرصت‌های داده شده استفاده می‌کنم.

وی با توجه به جایگاه ویژه شهدا گفت: مبحث شهدا و ارزش‌گذاری آن‌ها برای ما بسیار والا است و روز ۲۲ اسفند روز بزرگداشت و نماد یک روز پر افتخار در سال است و روزها بهانه‌ای برای یادآوری در طول سال است.

استاندار گیلان اظهار داشت: مسئولان، مدیران و رؤسای سازمان‌ها باید در طول سال با خانواده محترم‌شهدا، ایثارگران و جانبازان دیدارهایی داشته باشند که این یک ادای تکلیف و وظیفه نسبت به شهدا است.

وی با بیان اینکه ما نیازمند به شهدا هستیم گفت: در انتخابات امسال دوازده فرزند شهید معظم در انتخابات مجلس و دو فرزند شهید والامقام در خبرگان رهبری موفق به اخذ آرا از طرف مردم شدند که این امر نشان از عظمت و جایگاه شهیدان دارد.

نجفی اظهار کرد: من در طول سال با خانواده‌های شهید و معظم دیدارهایی داشتم که در تمام این دیدارها، خانواده‌های این عزیزان هیچ درخواستی صرفاً برای خود نداشته و همیشه خواهان رسیدگی به مشکلات مردم شهر و استان‌مان بودند که این هم نشان از بزرگواری و ظرفیت والای این خانواده‌ها دارد.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه