اخبار هواشناسی گیلان؛

افزایش ۱۲ درجه ای دما در گیلان / از روشن کردن هر گونه آتش خودداری کنید

کارشناس هواشناسی گیلان دمای این استان را تا ۱۲ درجه با افزایش پیش‌بینی کرد و گفت: افزایش دما تا اوایل هفته آینده در گیلان مستقر است.

افزایش ۱۲ درجه ای دما در گیلان / از روشن کردن هر گونه آتش خودداری کنید

به گزارش ۸دی، مهدی کوثری  با بیان اینکه از امروز نفوذ سامانه گرم در منطقه حاکم شده است، اظهار کرد: بر اثر استقرار این سامانه دمای گیلان ۱۲ درجه افزایش می‌یابد.

وی استقرار نفوذ سامانه گرم را تا اوایل هفته آینده در گیلان مستقر دانست و تصریح کرد: بر اثر این سامانه وزش باد گرم پیش‌بینی می‌شود و از مردم جنگل‌نشین و مسافران می‌خواهیم در ارتفاعات از روشن کردن هر گونه آتش خودداری کنند.

کارشناس هواشناسی گیلان آسمان امروز را نیمه ابری، ابری و مه‌آلود پیش‌بینی کرد و گفت: دمای فعلی رشت ۹ درجه بوده که نسبت به روز گذشته یک درجه کاهش دارد و رطوبت نسبی نیز ۹۲ درصد است.

وی مه‌آلودگی را موجب کاهش دید عنوان کرد و افزود: به‌ویژه رانندگان در هنگام مه‌آلودگی در جاده‌ها نهایت دقت را داشته باشند.

کوثری آسمان گیلان برای فردا را صاف، ابری، نیمه ابری، مه‌آلود و وزش باد گرم پیش‌بینی کرد و گفت: در برخی ساعت وزش باد شدید می‌شود.

وی درباره وضعیت دریا، خاطرنشان کرد: دریا برای انجام فعالیت دریانوردی و صید صیادی امروز و فردا با احتیاط مناسب است.

کارشناس هواشناسی گیلان یادآور شد: در شبانه‌روز گذشته منجیل با ۱۷ درجه گرم‌ترین و دیلمان با صفر درجه سردترین شهرهای گیلان بودند.

 

منبع: گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه