نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان:

ملت ایران وفادارترین و سیاستمدارترین مردم دنیا/مجلس خبرگان باید جایگاه ولایت را در عرصه بین‌المللی حفظ کند

رمضانی ملت ایران را وفادارترین و سیاستمدارترین مردم دنیا خواند و گفت: انقلاب اسلامی بر پایه احکام قرآنی تحقق پیدا کرده و هدف رعایت موازین اسلامی در جامعه است.

ملت ایران وفادارترین و سیاستمدارترین مردم دنیا/مجلس خبرگان باید جایگاه ولایت را در عرصه بین‌المللی حفظ کند

به گزارش ۸دی، آیت‌الله رضا رمضانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم اظهار کرد: مجلس شهدا پس از مجلس پیامبر (ص) و ائمه (ع) معنوی‌ترین و با شکوه‌ترین محفل است.

وی از میرزا کوچک جنگلی به عنوان مصلح گیلانی یاد کرد و افزود: میرزا کوچک جنگلی در زمان غربت با استعمار و استبداد مبارزه کرد.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با بیان اینکه شهدا منتخب خداوند هستند، تصریح کرد: خداوند از دل شهدا خبر دارد و لازم است وصیتنامه شهیدان را مرور کنیم.

رمضانی، استواری ایمان مؤمن را مانند کوه دانست و بیان کرد: انسان باید دشمن‌شناس و تیزبین باشد و بداند نصرت همواره از آن خداوند است.

وی به شفاعت سه گروه نزد خداوند اشاره کرد و گفت: شفاعت انبیای الهی، علما به عنوان وارثان انبیأ و شهدا پذیرفته می‌شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه انسان دشمن جهل خود است، خاطرنشان کرد: اگر انسان خود را بشناسد خدا را می‌شناسد و نسبت به دیگران آگاه‌تر می‌شود.

رمضانی امانتداری و خدمت به مردم را جهاد در راه خدا ذکر کرد و یادآور شد: باید درک کنیم همواره در کنار سفره شهدا هستیم و از این سفره روزی می‌خوریم.

وی در ادامه به رابطه بین مردم و حاکم اسلامی اشاره کرد و افزود: برخی مانند نظام شاهنشاهی، طاغوتی و فرعونی می‌گویند مردم تنها باید مطیع باشند و هیچ حقی برای آنها قائل نیستند اما در نظام اسلامی حقوق متقابل بین حاکم و مردم وجود دارد.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با بیان اینکه حاکم و مردم هر کدام تکلیفی دارند، اظهار کرد: حق و تکلیف دو روی سکه است.

رمضانی، برنامه‌ریزی برای جامعه را از حقوق حاکم اسلامی نسبت به مردم خواند و بیان کرد: مسئولان باید از تمام امکانات برای برطرف کردن مشکلات مردم استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی در حوزه اقتصاد، فرهنگ، سیاست و … باید به طور صحیح انجام شود، تصریح کرد: مردمی که درصدد هستند تمام دستاوردها را حفظ کنند باید تکریم شوند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، وقوع انقلاب اسلامی را برای برپایی عدالت در جامعه عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی تحقق پیدا کرد تا فقر از بین برود و جامعه به طرف عدالت به معنای واقعی حرکت کند.

رمضانی با بیان اینکه در تمام امور عدالت اصل است، خاطرنشان کرد: عدالت موجب قوام جامعه می‌شود و اگر در حوزه جمعی این امر تحقق پیدا نکند جامعه از بین می‌رود.

وی اسلام را نظام ارزشی خواند و یادآور شد: تعریف دقیقی از ارزش‌ها باید ارائه کرده و آن را حفظ کنیم.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با تأکید بر اینکه خون شهدا برای حفظ ارزش‌ها، اسلام و عدالت ریخته شده است، اظهار کرد: حاکمیت اسلام بر مبنای صحیح یک اصل است.

رمضانی به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه جاری اشاره کرد و افزود: ملت ایران بهترین نمونه دمکراسی را به منصه ظهور رساند و این امر یکی از دستاوردهای نظام محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه شهدا انقلاب اسلامی را به ما هدیه کردند، یادآور شد: ۶۲ درصد از ملت ایران در انتخابات شرکت کردند و این امر اثبات مردم‌سالاری دینی است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری خواستار فراهم کردن زمینه سبک زندگی اسلامی در جامعه شد و بیان کرد: نیاز جوانان باید آسیب‌شناسی شود و در اولویت برنامه‌ها باشد.

رمضانی با اشاره به اینکه در مدیریت راهبردی بسیاری از راه‌ها را طی کردیم، تصریح کرد: بعضی از راه‌ها هنوز پیموده نشده و این تکلیف همگانی است که مسیر را با رفاقت و همدلی هموار کنیم.

وی به وظیفه مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: مجلس خبرگان رهبری وظیفه دارد جایگاه ولایت را در عرصه بین‌المللی حفظ کند.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با بیان اینکه مردم ایران به بلوغ سیاسی رسیدند، خاطرنشان کرد: مردم می‌دانند در انتخابات چگونه شرکت کنند.

رمضانی ملت ایران را وفادارترین و سیاستمدارترین مردم دنیا خواند و یادآور شد: انقلاب اسلامی بر پایه احکام قرآنی تحقق پیدا کرده و هدف رعایت موازین اسلامی در جامعه است.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه