مدیرکل میراث فرهنگی گیلان:

حضور گردشگران در گیلان موجب انگیزه سرمایه گذاران

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان از آغاز فصلی نو در ارائه خدمات گردشگری همزمان با فرارسیدن نوروز۹۵ خبر داد.

حضور گردشگران در گیلان موجب انگیزه سرمایه گذاران

به گزارش ۸دی، رضا علیزاده  مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان  با اشاره به اقدامات این اداره کل برای استقبال از نوروز۹۵ و گردشگران نوروزی اظهار داشت:دستگاههای اجرایی استان از چندماه گذشته با برگزاری نشست های متعدد و تشکیل ستاد اجرایی خدمات سفر عزم خود را برای خلق نوروزی متفاوت و میزبانی برتر از گردشگران نوروزی جزم نمودند.

وی به آماده سازی تاسیسات اقامتی و پذیرایی،زیباسازی شهری،تدوین ویژه برنامه های فرهنگی و آیینی و نیز چاپ اقلام نوروزی اشاره نمود و گفت:در نوروز ۹۵ فصل جدیدی از ارائه خدمات گردشگری ورق خواهد خورد.

علیزاده تصریح کرد:حضور گردشگران در گیلان موجب می شود تا سرمایه گذاران انگیزه بیشتری برای فعالیت در حوزه گردشگری داشته باشند و با تجهیز و آماده سازی زیرساخت های این صنعت زمینه رونق اقتصادی و توسعه اشتغالزایی در استان فراهم آورند.

این مسئول از برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی و نیز برپایی ایستگاه های اطلاع رسانی گردشگر در نقاط مختلف استان به ویژه مبادی ورودی استان خبر داد و اذعان داشت:با همت و تلاش اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان و دیگر دستگاه های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر در نوروز۹۵ سفری دلپذیر و آرام برای گردشگران محقق می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه