آیت الله رمضانی:

نسبت به مقام معظم رهبری تعهد دارم و نظر ایشان برای بنده حجت است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نسبت به مقام معظم رهبری تعهد دارم و نظر ایشان برای بنده حجت است.

نسبت به مقام معظم رهبری تعهد دارم و نظر ایشان برای بنده حجت است

به گزارش ۸دی، آیت‌الله رضا رمضانی با اشاره به اینکه جریان اسلام‌خواهی تنها قدرتی است که در مقابل استکبار ایستاده است اظهار کرد: مقام معظم رهبری امر مذکور را به عهده دارد و مقابله با استکبار را با گفتمان و ادبیات بین‌المللی انجام می‌دهد.

وی به استفاده از واژه‌های فریبنده در استعمار فرانو اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری با ارسال نامه به جوانان غربی آنها را به شناخت از اسلام اصیل دعوت کرده است.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان، جایگاه ولایت فقیه را به معنای رهبری و هدایت جهان اسلام خواند و بیان کرد: برخی در تلاش هستند اسلام را منحرف معرفی کنند و ما باید در تبلیغات الگوی صحیح را ارائه کنیم.

رمضانی با اشاره به اینکه انسان‌های با اخلاق پاک، افراد متدین و انقلابی در برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه جاری همکاری داشتند، تصریح کرد: نگاه اسلام به سیاست ماکیاولی نیست.

*نظر مقام معظم رهبری برای بنده حجت است

وی بر برنامه‌ریزی دقیق‌تر در اجرای برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: نسبت به مقام معظم رهبری تعهد دارم و نظر ایشان برای بنده حجت است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری خواستار تدوین راهبرد فرهنگی گیلان شد و خاطرنشان کرد: طرح‌های فرهنگی باید شهرها و استان را مدیریت کند.

رمضانی با اشاره به اینکه فعالیت‌های فرهنگی باید براساس راهبردها در شهرستان‌ها انجام شود، یادآور شد: در فضایی نیستیم که محدود فکر کنیم.

وی حفظ جایگاه مجلس خبرگان رهبری را حائز اهمیت خواند و اظهار کرد: جایگاه مجلس خبرگان رهبری باید در عرصه بین‌المللی نقش ایفا کند.

*انقلاب اسلامی به لحاظ محتوایی مرزشناس نیست

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با بیان اینکه انقلاب اسلامی به لحاظ محتوایی مرزشناس نیست، تصریح کرد: به لحاظ فکری مرزی برای انقلاب اسلامی مشخص نکردیم بنابراین رزمندگان ما در راستای حفظ جبهه مقاومت در سوریه حضور پیدا می‌کنند.

رمضانی بر حفظ انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: به افراد و جریان‌ها اجازه نمی‌دهیم به حریم انقلاب اسلامی، ولایت و ملت ایران ورود کنند.

وی با اشاره به اینکه باید خود را وقف قرآن و عترت کنیم، بیان کرد: به غیر از قرآن و عترت حجت دیگری نداریم و باید به آن عمل شود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
احسان
افرين به اين عالم بزرگوار كه افتخار گيلانند و مطيع امر ولي
جمشیدی
واقعا آفرین بر ایشان! ایشون که اینهمه به مقام معظم رهبری ارادت دارند، بفرمایند در فتنه 88 کجا تشریف داشتند و چرا به ندای این عمار رهبری پاسخ در خوری ندادند؟ آقای 8 دی نیوز لطفا صادق باش و نظر مخالف رو منعکس بکن!
احسان در پاسخ به جمشیدی
تا اونجايي كه بنده خبر دارم چندين جا ايشون در صحبت ها از فتنه صحبت كردند و علاوه بر اين نماينده مقام معظم رهبري در المان بودند و در انجا به خدمت مي پرداختند و هر وقت هم از فتنه صحبت كردند در ايران اعلام برائت كردند از عاملين اون و پشتيبان ولايت فقيه بودند
محسنی
آقا احسان مردم رو احمق فرض نکن! ایشون در جریان فتنه به بهانه اینکه خارج از کشور حضور دارند هیچ عکس العمل و موضع ای نگرفتند بعد که آب ها از آسایاب افتاد و غبار فتنه خوابید در مسجد قدس سخنرانی کرد و تلویحا فتنه را محکوم کرد! ثانیا نماینده آقا بودن دلیلی بر صحت کردار و گفتار افراد نیست! به نظر من یکی از دلایل نفر سوم شدن ایشان در خبرگان هم میتواند همین عدم شفافیت باشد!
احسان در پاسخ به محسنی
اقاي محسني ،ببنده فقط نظرم رو گفتم و فهم و ادراكي رو كه از كلام ايشون داشتم و كسي رو هم به تعبير شما احمق فرض نكردم و احساس ميكنم صحبت شما براي اسكات بنده بوده باشه كه در اين صورت بسيار ناكارآمد و ضعيف بوده در هر صورت نظر وعقيده شما محترمه براي بنده ليكن انتظار شما از اعلام موضع ايشون در خارج از كشور بسيار ساده لوحانه و نابخردانه است(اونهم با شرايط اون كشورها در زمان فتنه وحمايت اونها از فتنه نحس و شوم ٨٨ كه اعلام موضع و متهم كردن فتنه و عوامل اون جز دست گذاشتن رو نقطه ي حساس اون كشور نبوده و حساسيت اونها رو به مركز اسلامي تحت مديريت حاج اقاي رمضاني مضاعف ميكرده و فعاليت ان مركز رو تحت شعاع كارهاي امنيت و اطلاعاتي قرار ميداده ) اگر جايي عبارت صريح بوده پوزش ميطلبم
ناشناس
اگه تعهدی نداشتی که یه ضرب رد صلاحیت میشدی ! توضیح واضحات نده و برو سراغ اصل مطلب که رایتو گرفتی حالا چی میخوای؟
محسنی
جالبه!برای توجیح عمل بد حاج آقا رمضانی مسئله رو چقدر پیچیده می کنید! در ایران افرادی سرشناس تر از ایشون به میدان آمدن و برای دفاع از نظام و رهبری آبرو گذاشتن و هزینه دادند اونوقت ایشون به خاطر اینکه موقعیتش مثلا به خطر نیفته لام تا کام حرفی نزد و سکوت کرد!! البته خوبیش اینه که تلویحا پذیرفتید ایشون از ساکتین فتنه بوده! لطفا بیشتر از این توجیح نکنید! البته ما ضعف های دیگری از ایشون سراغ داریم که به دلیل احترام به حفظ جایگاه ایشون سکوت میکنیم. اما مردم خوب مسائل رو متوجه میشوند...
در حاشیه