مدیرکل میراث فرهنگی گیلان:

گردشگری فرصتی طلایی برای فعالیت های اقتصادی محسوب می شود

علیزاده گفت: گردشگری بعنوان صنعتی جوان فرصتی طلایی برای فعالیت های اقتصادی محسوب می شود و موقعیت جغرافیایی ممتاز گیلان بهشت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری را شکل می دهد.

گردشگری فرصتی طلایی برای فعالیت های اقتصادی محسوب می شود

به گزارش ۸دی، مدیر کل اداره میراث فرهنگی و گردشگری گیلان اظهار کرد: گیلان با بهره مندی از طبیعتی بی نظیر و جاذبه های تاریخی،فرهنگی و طبیعی بهشت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری است.

رضا علیزاده در دیدار با سرمایه گذاران بخش خصوصی ضمن تقدیر از آنها به سبب رونق بخشی به توسعه پایدار و نیز اشاعه گردشگری استان بر استفاده از ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در حوزه میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری تاکید نمود.
وی با بیان این که فرصت های بی نظیری در حوزه سرمایه گذاری در گیلان وجود دارد اذعان داشت: گردشگری بعنوان صنعتی جوان فرصتی طلایی برای فعالیت های اقتصادی محسوب می شود و موقعیت جغرافیایی ممتاز، طبیعت بی نظیر و جاذبه های تاریخی،فرهنگی و طبیعی آن بهشت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری را شکل می دهد.
علیزاده همکاری دیگر دستگاه های اجرایی استان در جهت حمایت از سرمایه گذاران را رضایت بخش خواند و گفت: توسعه شبکه های ارتباطی و تکمیل زیرساخت های حمل و نقل موجب شده تا استان گیلان سهم بالایی از ورود گردشگر به استانهای شمالی را به خود اختصاص دهد.
وی افزود: در سالهای اخیر گیلان شاهد سرمایه گذاری های متعدد و متناسبی در حوزه گردشگری بوده که این مهم موجبات اشتغالزایی، توسعه پایدار و رونق اقتصادی را فراهم نموده است.
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان در پایان از علاقمندان به سرمایه گذاری در گیلان خواست تا نسبت به امر گردشگری و فراهم نمودن زیرساخت های آن توجه بیشتری نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه