ماهی ۱۱ استخر از ۱۲ استخر خطیبان را آب برد! + تصاویر

۱۱ استخر ماهی واقع در این روستا دچار خسارات زیان باری شده است به طوریکه بیش از ۵۰درصد ماهی ها توسط سیل پیش آمده از استخر خارج شدند. این استخرها شامل ماهی های گرم آبی اعم از آمور، کپور، فیتی فاک و بیگ هد بودند.

ماهی ۱۱ استخر از ۱۲ استخر خطیبان را آب برد! + تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز، بارانگی شدید روزهای اخیر گیلان خسارات بسیار زیادی را به مردم روستاهای گیلان از جمله خطیبان شفت وارد کرده است.

seil00006

 خبرنگار۸دی نیوز در گفتگویی برخی از اهالی روستای خطیبان خسارات وارد شده را جویا شد که اهالی روستا یکی از خسارات جدی را مربوط به استخرهای ماهی عنوان کردند.

  ۱۱ استخر ماهی واقع در این روستا دچار خسارات زیان باری شده است به طوریکه بیش از ۵۰درصد ماهی ها توسط سیل پیش آمده از استخر خارج شدند. این استخرها شامل ماهی های گرم آبی  اعم از آمور، کپور، فیتی فاک و بیگ هد بودند. این اتفاق در حالی صورت گرفت که صاحبان استخرها در کنار استخرخود تماشا گر نابودی سروایه خود و خارج شدن ماهی ها از استخر بودند.

seil00002

میانگین  ظرفیت هر استخر در حدود ۱۵۰۰ ماهی نیز بوده است. که زیان هر استخر بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال تخمین زده می شود. از طرفی از ۱۲ استخر این روستا تنها ۱ استخر جان سالم به در برده است.

 همچنین موتورهای آبکشی استخرداران نیز زیر شن و ماسه ماندند.

seil00004

عدم لایروبی به موقع و صحیح رودخانه ها باعث تبدیل باران های کمی تند به سیلابهای خانه خراب کن شده است که توجه بیشتر مسئولین را می طلبد.

از دیگر صدمات ناشی از اتفاقات هفته گذشته قطع تلفن روستاها با واژگون شدن دکل تلفن بوده است.

seil00001

    seil00005

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه