رئيس كل دادگستری گیلان؛

مشارکت مردم نمایانگر تجدید میثاق با آرمان های امام و بیعت مجدد با رهبری است

سیاوش پور گفت: مشارکت مردم نمایانگر تجدید میثاق دوباره ای با آرمان های امام خمینی(ره)، و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای است.

مشارکت مردم نمایانگر تجدید میثاق با آرمان های امام و بیعت مجدد با رهبری است

به گزارش ۸دی،  نشست شورای برنامه ریزی با حضور رئیس کل دادگستری کل استان گیلان در دادگستری کل برگزار شد.

احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری استان با تقدیر از حضور گسترده و با شکوه  مردم در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: مشارکت مردم نمایانگر تجدید میثاق دوباره ای با آرمان های امام خمینی(ره)، و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی)  است.

رییس شورای قضایی استان  همچنین برگزاری انتخابات  در فضایی امن و سالم را  مرهون زحمات دستگاه قضایی ، نظارتی ، امنیتی و متولیان امر ذکرکرد .

وی  با اشاره به تلاش ها و پیگیری های دادستانها و روسای دادگستری های استان در امر انتخابات خاطر نشان کرد: مسئولان قضایی استان و خصوصا روسا و دادستانهای شهرستانها  با مدیریت و حساسیت ویژه ای در ایجاد  نظم و آرامش ، نقش مهمی را ایفا نمودند .

این مقام ارشد قضایی در پایان با اشاره به فرا رسیدن سال جدید خواستار تدوین و تهیه اقدامات فرهنگی مناسب در راستای تجلیل از خانواده های کارکنان دستگاه قضایی در استان شد.

گفتنی است در این نشست مجید الهیان ، قائم مقام دادگستری کل استان  گیلان ،اخبار و رویدادهای مهم استان را به سمع حاضرین رسانده و پس از ایشان هر کدام از معاونین گزارشی از حوزه های تحت سرپرستی ارائه نمودند و در خاتمه، پس از طرح مسایل مرتبط با دستگاه قضایی استان، تصمیمات لازم اتخاذ و مصوب شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه