فرمانده انتظامي گيلان:

مردم ایران به دشمنان فهماندند که تهدیدات شان اثری بر پایبندی ملت ایران نخواهد گذاشت

محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان گیلان استقبال، امنیت و آرامش مردمی در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را ستودنی توصیف کرد.

مردم ایران به دشمنان فهماندند که تهدیدات شان اثری بر پایبندی ملت ایران نخواهد گذاشت

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: استقبال و تعامل مردمی، بستر ساز امنیت و آرامش انتخابات بود.

سردار  محمدرضا میرحیدری  فرمانده انتظامی استان گیلان در گفتگویی استقبال، امنیت و آرامش مردمی در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را ستودنی توصیف کرد.

محمدرضا میرحیدری استقبال و تعامل مردمی را بستر ساز امنیت و آرامش انتخابات اعلام کرده و افزود: خوشبختانه مورد سویی که نگرانی مردمی، حافظان و مسئولان صندوق اخذ آراء را در پی داشته باشد، در استان گیلان مشاهده نشده است.

وی با بیان اینکه  زمینه های لازم برای حضور پرشکوه مردمی با آماده باش کامل نیروی انتظامی در استان گیلان مهیا شده بود، بیان داشت: احساس مسئولیت مردم به امنیت، روز گذشته امورات و وظایف پلیس را سهل و آسان کرده بود.

رئیس پلیس گیلان با شکوه بودن هر انتخابات نسبت به انتخابات قبل را نشان از مردم سالاری دینی و دموکراسی در ایران دانست و اظهار داشت: مردم ایران به دشمنان فهمانده که دیگر تهدیدات شان اثری بر پایبندی ملت ایران به استقلال و آزادی جمهوری اسلامی نخواهد گذاشت.

میرحیدری با اشاره به رهنمودهای مقام عظمای ولایت مبنی بر مشارکت گسترده، بی بدیل و بی نظیر مردمی در انتخابات، خاطرنشان کرد: تجربه ۳۵ سال انتخابات در ۳۷ سال بعد ازانقلاب  اسلامی ایران نشان داده است که ملت بزرگوار ایران پایبند به آرمانهای خود می باشد.

فرمانده انتظامی استان گیلان مشارکت در انتخابات را یک وظیفه دینی و شرعی دانست و افزود: روزگذشته مردم با حضور حداکثری خود نشان دادند که پشتوانه کشور و پیشرفت بوده و پیرو ولایت هستند.

گفتنی است، بکارگیری بیش از ۳ هزار و ۶۳۸ هزار پلیس و بهره گیری از  ۳ هزار و ۲۸۶ نیروی سپاه  و بسیج، در ۲ هزار و ۵۰۹ صندوق اخذ رای را از تمهیدات پلیس در ایام انتخابات نام برد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه