اخبار ورزشی گیلان؛

تکواندوکار گیلانی مدال طلای مسابقات آزاد امارات را کسب کرد

تکواندوکار گیلانی پس از کسب مدال طلای مسابقات المپیک آزمایشی ریودوژانیرو برزیل ، مدال طلای مسابقات آزاد امارات را نیز تصاحب کرد .

تکواندوکار گیلانی مدال طلای مسابقات آزاد امارات را کسب کرد

به گزارش ۸دی، مسئول  روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان  خبر داد: آرمین هادی پور تکوندوکار گیلانی موفق شد در تورنمنت آزاد تکواندو فجیره امارات (G2) مدال طلای این رقابتها را برگردن بیاویزد .
سعید علیپور افزود : این تکواندوکار شایسته و ملی پوش گیلانی در تورنمنت آزاد فجیره امارات ، در وزن ۵۴ – به مصاف حریفان خود رفت و با برتری برابر همه رقبای خود موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی شد .
وی ادامه داد : در رقابتهای آزاد تکواندو فجیره امارات که با حضور ورزشکاران زبده این رشته ورزشی از کشورهای مختلف برگزار شد ، به دارندگان مدال طلا ۲۰ امتیاز، مدال نقره ۱۲ امتیاز و مدال برنز هفت امتیاز برای رده بندی المپیک داده می شود .
سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد : آرمین هادی پور تکواندوکار شایسته گیلانی پیش از این رقابتها نیز در المپیک آزمایشی ریودوژانیروی برزیل حضور یافته بود که موفق شد تمامی رقبای خود را شکست دهد و مدال طلای پیکارهای المپیک آزمایشی را در وزن اول به نام خود ثبت کند .
علیپور در پایان اظهار داشت: آرمین هادی پور با حضور در رقابت های المپیک ازمایشی و کسب مدال طلای آن مسابقات ۱۰ امتیاز و با کسب مدال طلای مسابقات فجیره امارات ۲۰ امتیاز المپیکی کسب و خود را در جمع ۲۰ تکواندوکار برتر رنکینگ المپیک وزن اول حفظ کرد و اختلاف امتیازش را با دیگر رقبایش در این وزن افرایش داد تا همچنان یکی از شانس های حضور در المپیک ۲۰۱۶ برزیل باشد .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه