مدیرکل ورزش و جوانان گیلان؛

حضور پرشکوه مردم گیلان در انتخابات نشانه درک سیاسی آنها از فضای موجود مناسبات جهانی است

مسعود رهنما گفت: حضور پرشکوه و آگاهانه مردم متدین گیلان در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نشان از درک سیاسی و تبیین فضای موجود مناسبات جهانی دارد.

حضور پرشکوه مردم گیلان در انتخابات نشانه درک سیاسی آنها از فضای موجود مناسبات جهانی است

به گزارش ۸دی، مسعود رهنما گفت: حضور پرشکوه و آگاهانه مردم متدین گیلان در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نشان از درک سیاسی و تبیین فضای موجود مناسبات جهانی دارد که در نهایت به سرافرازی ایران اسلامی در عرصه های بین المللی خواهد انجامید .

وی افزود: اینجانب بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان ضمن ابراز مسرت از مشارکت بیاد ماندنی جامعه ورزش در انتخابات هفتم اسفند ،امیدوارم درسایه الطاف حضرت دوست فصلی نوین را در کنار مجلسی توانمند برای خدمتگزاری به جامعه ورزش استان گیلان بازگشایی نماییم و محصولی بنام اتحاد و اتفاق را در فرایند توسعه هدفمند و متوازن هدیه مردم غیرتمند خود کنیم .

رهنما در پایان اظهار داشت: بدون تردید ملتی که با وجود سختی زندگی همچنان در برهه های حساس همراهی خود را با دولت محترم در عرصه های ملی و بین المللی حفظ می کند شایسته احترام زیاد بوده و این جز از مبادی تسهیل مشکلات آنان بوقوع نخواهد پیوست که انشالله در فصل جدید قانون گذاری ،نمایندگان محترم با همراهی مسئولان نظام ارمغانی بسزا را هدیه مردم خواهند کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه