با صدور بیانیه ای صورت گرفت؛

تقدیر و تشکر شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان از مردم شهید پرور و فهیم استان

شورای ائتلاف اصولگرایان در این بیانیه عنوان نمود: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با لطف و عنایت الهی و عزم راسخ و حضور هوشمندانه و با بصیرت مردم همیشه در صحنه با تبلور اراده پولادین برگزار شد و جلوه زیبای دیگری از مردم سالاری دینی را به رخ جهانیان کشید.

تقدیر و تشکر شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان از مردم شهید پرور و فهیم استان

به گزارش ۸دی، شورای ائتلاف اصولگرایان استان در تشکر و قدردانی از مردم شهید پرور و فهیم استان گیلان بیانیه ای صادر نمود که به شرح ذیل می باشد :

مردم شهید پرور و فهیم استان گیلان
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با لطف و عنایت الهی و عزم راسخ و حضور هوشمندانه و با بصیرت مردم همیشه در صحنه با تبلور اراده پولادین برگزار شد و جلوه زیبای دیگری از مردم سالاری دینی را به رخ جهانیان کشید. حضور حماسی شما مردم ولایتمدار، مومن،انقلابی و شهیدپرور در رقابت گسترده ونظم و آرامش حاکم بر فضای انتخابات را باید دلیل روشنی بر عزت و اقتدار ملی ایران اسلامی دانست، حضور ملت در پای صندوقهای رأی که لبیک به ندای امام خامنه ای عزیز بوده نشان داد که مردم، قدرشناس نعمت استقلال و آزادی هستند و به نظام جمهوری اسلامی دلبسته و اعتماد کامل دارد.
ائتلاف اصولگرایان وظیفه خود می داند از عموم مردم حماسه ساز به ویژه همه کسانی که در مراحل مختلف انتخابات با این ائتلاف همکاری داشته و در انتخاب خود ملاک عمل قرار داده اند و نیز همه مسئولان دست اندرکاران اجرایی و نظارتی و امنیتی و انتظامی و نیروهای مومن و انقلابی که انتخابات را برگزار کرده اند سپاسگزاری کند. اطمینان دارد که مجلس دهم مجلسی مؤمن و کارآمد در خدمت مردم و کشور خواهد بود.
شورای ائتلاف اصولگرایان استان گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه