عده‌ای با ذهن علیل به دنبال تحریف «نرمش قهرمانانه»‌اند

وزیر دادگستری گفت: عده‌ای بدخواه که ذهن علیل و منحرفی دارند می‌خواهند هر حرفی را در رابطه با مقاصد و ذهن فاسد خودشان توجیه و تحریف کنند که خوشبختانه اکثر مدیران و مسئولان کشور ما اهل نظر و دقت هستند و فریب این حرف‌ها را نمی‌خورند.

عده‌ای با ذهن علیل به دنبال تحریف «نرمش قهرمانانه»‌اند

به گزارش ۸دی نیوز، مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری، با اشاره به مذاکرات ایران با گروه ۱+۵ گفت: ما هم در صحنه عمل در منطقه، هم در صحنه دیپلماسی و هم در صحنه دفاع از مواضع‌مان موفقیت‌های قابل توجهی کسب کرده‌ایم اما دشمنان انقلاب و ملت ایران همچنان سعی دارند که زبان تهدید، ترور و برخوردهای خاص خود را تعقیب کنند.

وی با بیان اینکه غربی‌ها با روش‌های مختلف مزوّرانه، ریاکارانه و غیرمنطقی بر سر میز مذاکره می‌نشینند تا بتوانند مواضع خودشان را به ملت ایران تحمیل کنند، خاطر نشان کرد: مهم این است که ما دشمنان و مواضعشان را به خوبی بشناسیم و از جایگاه خودمان نیز شناخت کافی پیدا کنیم چراکه در مسیر بزرگی که ملت ایران در پیش گرفته است اتفاقاتی نظیر ترور رایزن فرهنگی ایران در لبنان طبیعی به نظر می‌رسد.

وزیر دادگستری در ادامه با تأکید بر اینکه مفهوم نرمش قهرمانانه به معنای عقب‌نشینی از حقوق ملت ایران نیست، خاطر نشان کرد: عده‌ای بدخواه که ذهن علیل و منحرفی دارند می‌خواهند هر حرفی را در رابطه با مقاصد و ذهن فاسد خودشان توجیه و تحریف کنند که خوشبختانه اکثر مدیران و مسئولان کشور ما اهل نظر و دقت هستند و فریب این حرف‌ها را نمی‌خورند.

پورمحمدی در پایان با تأکید بر اینکه مواضع رهبر انقلاب در رابطه با مفهوم نرمش قهرمانانه برای دولتمردان واضح و روشن است، خاطر نشان کرد: رهبری برای اینکه عده‌ای نتوانند این تعبیر را توجیه و تعویل کنند، بار دیگر در ادامه بیانات گذشته خودشان مطالب روشنگرانه‌ای را ایراد فرمودند که ما محتاج این روشنگری‌ها هستیم و همیشه از این بیانات بهره می‌جوییم./ فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه