استاندار گیلان:

انتخابات در برخی از شهرستان‌های گیلان به دور دوم کشیده می‌شود/ حضور مردم پررنگ و قوی است

استاندار گیلان از رقابت تنگاتنگ داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های مختلف گیلان خبر داد و گفت: احتمال کشیده شدن انتخابات به دور دوم در برخی از شهرستان‌ها از جمله رشت وجود دارد

انتخابات در برخی از شهرستان‌های گیلان به دور دوم کشیده می‌شود/ حضور مردم پررنگ و قوی است

به گزارش ۸دی، محمدعلی نجفی بعد از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با تاکید بر حضور قوی مردم برای انتخاب نمایندگان خود در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: با توجه به امکانات فراهم شده، شاهد انتخاباتی پر شور در استان هستیم.

وی به حضور مردم پای صندوق‌های رأی از ساعت‌های اولیه اشاره کرد و گفت: مردم شهرستان‌های رشت، تالش، رودسر و لنگرود پیشگام‌تر از دیگر از مناطق هستند و در مجموع حضور مردم پر رنگ و قوی است.

استاندار گیلان تصریح کرد: امروز اقشار مختلف به‌ویژه رأی اولی‌ها قبل از آغاز ثبت‌نام در حوزه‌های اخذ رأی صف کشیدند و انتظار می‌رود مردم در ساعت باقی‌مانده بیشتر حضور یابند و از فرصت برای رأی دادن استفاده کنند.

وی به عملکرد خوب رسانه‌های گیلان در امر انتخابات اشاره کرد و گفت: اگر بد اخلاقی‌هایی وجود داشت، اصحاب رسانه آن را نفی کردند.

استاندار گیلان با اشاره به همراهی اصحاب رسانه در روند برگزاری انتخابات، خاطرنشان کرد: عملکرد خوب رسانه‌های گیلان بداخلاقی های انتخاباتی را برطرف کرد.

نجفی به فعالیت ستاد اجرایی انتخابات گیلان از ۹ ماه گذشته در این استان اشاره کرد و افزود: شورای تامین استان و شهرستان‌ها در کنار هیئت‌های اجرایی حضوری فعال دارند.

وی با بیان اینکه حضور دستگاه‌های نظارتی و شورای تامین در انتخابات گیلان قوی است به شرایط خوب فراهم شده برای برگزاری انتخابات در نقاط مختلف استان اشاره کرد و گفت: تاکنون موارد نگران‌کننده انتخاباتی در گیلان گزارش نشده است.

استاندار گیلان از رقابت تنگاتنگ داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های مختلف گیلان خبر داد و تصریح کرد: احتمال کشیده شدن انتخابات به دور دوم در برخی از شهرستان‌ها از جمله رشت وجود دارد.

وی در پایان مردم را پیروزی اصلی انتخابات خواند و خاطرنشان کرد: تمام اقشار باید برای توسعه کشور و ایرانی آباد تلاش کنند.

منبع: کاسپین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه