هشدار به نامزهای انتخاباتی؛

رییس سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان: به دنبال خرید رأی نباشید

سرهنگ رودبارکی ضمن تشکر از مردم فهیم و قدرشناس استان ، خطاب به نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی هشدار داد که به دنبال خرید رأی از مردم نباشند و به قانون گردن نهند.

رییس سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان: به دنبال خرید رأی نباشید

سرهنگ رودبارکی در گفتگو با ۸دی ؛ ضمن تشکر از مردم فهیم و قدرشناس استان ، خطاب به نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی هشدار داد که به دنبال خرید رأی از مردم نباشند و به قانون گردن نهند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این امر در راستای صیانت از آراء مردم و نامزدهای قانونمدار استان به انجام می رسد، افزود : روند بازداشت متخلفین تا آخرین ساعات اخذ رأی ادامه خواهد داشت و به هیچ وجه با مجرمین مماشات نخواهد شد.

رییس سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان در پایان از مردم شریف استان درخواست نمود که در صورت مشاهده ی تخلفات انتخاباتی مراتب را با شماره ی ۱۱۴ به اطلاع این سازمان برسانند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
چرا در انزلی هیچ اقدامی انجام نشد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تاسف داره
سینه سوخته
دمتون گرم ای ول ؛شمادوره های قبل کجا بودید؟!!!
افرا
کلا اینگونه وظایف در حیطه کاری وزارت اطلاعات و اطلاعات نیروی انتظامی ...است..بلاخره در کشور یه چیزی به نام قانون تعریف شده ..خو ..حالا چی شده ...؟؟؟که اطلاعات سپاه خودش رو متولی حراست و30یانت از ارای مردم دونسته...جالبه به قران...اقا یه فکری هم برای گرونی وبیکاری این جوناهم بکنید ...بخدا برادر سرهنگ ...اخوی ...اور فکری مون زده بالا...خدایی که کامنت رو گذاشتی...
در حاشیه