حضور مسئولین در خیابانهای آبگرفته ، اقدامی سودمند یا نمایشی؟!

بارانهای شدید و سیل و آبگرفتگی برای ما گیلانی ها چیز عجیب و غریبی نیست و برای مثال در طول زمان مسئولیت هر ۳ استاندار اخیر گیلان ( که البته طول مسئولیت هر کدام خیلی هم زیاد نبوده) شاهد سیل و آبگرفتگی در گیلان بوده ایم.

حضور مسئولین در خیابانهای آبگرفته ، اقدامی سودمند یا نمایشی؟!

اختصاصی ۸دی نیوز: بارانهای شدید و سیل و آبگرفتگی برای ما گیلانی ها چیز عجیب و غریبی نیست و برای مثال در طول زمان مسئولیت هر ۳ استاندار اخیر گیلان ( که البته طول مسئولیت هر کدام خیلی هم زیاد نبوده) شاهد سیل و آبگرفتگی در گیلان بوده ایم.

از آنجا که بارانهای شدید در گیلان تمام شدنی نیست ، مدیریت این مسئله بسیار مهم و حیاتی می باشد.

نکته جالب مدیریت هر سه استاندار گیلان حضور آتها در خیابانهای آبگرفته استان می باشد اما سوالی که پیش می آید این است که آیا این حضور سودی هم برای استان داشته و این گونه اقدامات مشکلی را حل نموده است؟

آیا اقدامات بعد از این سیل ها و آبگرفتگی ها جلو تکرار آن را در استان گرفته است؟ البته در خصوص نجفی استاندار جدید نمی توان اظهار نظر نمود چون هنوز برای این کار زود است.

خبرنگار ۸دی نیوز هم وقتی در بین مردم انتظارشان از مسئولین را می پرسد جواب می دهند:حضور در بحران ،رسیدگی به حال مردم نیست ،مسئول دلسوز آنست که برای رفع همیشگی مشکل پای کار باشد و توان گرفتن اعتبار و مساعدتهای لازم برای رفع مشکلات را داشته باشد.

saadati

hashemnia

nahafi

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه